AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Hei dere, jeg er på DPO 10, tok en test i dag (A1). Den ble yyyyyyderst svak, snakker skygge ekstremt maximus svak! Så svak at man nesten ikke klarer å få den med på bilde. Viste den til sambo, bare for å se hva han sa. Sa ingenting om hvor vidt den er pos eller neg. Bare ga han testen. Han så på den og sa: ajeg ser en sinnsykt svak strek? Gjør du? Jeg er fullstendig klar over at denne ikke kan gå for å være positiv, men velger allikevel å poste her så dere andre kan se og synse og for å se om det startet slik for noen av dere? I tillegg blir det spennende å se om en slik skygge kan utvikle seg til å bli noe (altså sterkere ved nye tester) eller bare viser seg å være feil/tull! Kan jo også være til hjelp om andre får skyggestreker ettehvert osv. Påpeker nok en gang at jeg ikke har noen formening om, eller tror jeg er gravid utifra denne. Legger også ved FF tempingen min, så langt denne syklusen. Jeg er klar over at dette kan være kjemisk eller kun skimting av den «originale streken» som ligger i testen. Den synes bedre i virkeligheten enn på bildet og den er svak rosa. Det er en A1 test fra Apotek1. Legger ved bilde så kan dere synse - HUSK å zoome😅 Anonymkode: 0a980...9a2
maske Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Jeg ser streken. Jeg hadde en lignende strek på IKM, altså etter deg. Streken er 10 mnd lykke til! 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 2 minutter siden, maske skrev: Jeg ser streken. Jeg hadde en lignende strek på IKM, altså etter deg. Streken er 10 mnd lykke til! Hadde du😃 Så kult å høre! Altså jeg har gnidd meg i øynene, sambo har gjort det samme og vi er begge enige - vi ser en svaaaak lyserosa test! Filmet den, og da synes det bedre - men var veldig vanskelig å få den frem på bilde rett og slett! Jeg klarer ikke å tro det kan være sant, i full «fornektelse» her da jeg jo veldig godt vet denne «streken» kan være skyggestrek fra originalstreken i selve testen, men en strek - ja det ser vi! Lyserosa er den også! Får teste igjen etterhver å se! Muligens allerede i morgen tidlig😊 Hvor lang tid tok det før du fikk sterkere positiv da? Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Kan jo legge til at årsaken til at jeg valgte å teste nå er fordi jeg har så sinnsykt mye murringer foran nederst på magen, murrer og strammer/føles som et stølt «bånd» over trusekanten. Pleier ikke å ha det - ikke før mensen heller. Vært veldig påfallende, så jeg sa til sambo at om jeg viser meg å være gravid nå blir jeg ikke sjokkert! I tillegg har jeg økt utflod🙈og må tisse om nettene, som jeg heller a l d r i gjør ellers! Kjempeømme bryster har jeg også, men det kan jeg få før tante rød kommer så det symptomer kjøper jeg ikke helt! Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 10 minutter siden, langbein86 skrev: test med "rfsu test tidlig"? Tenkte å kjøpe i morgen 😊 stengt i dag så må pent vente! Ser du streken i det hele tatt? Anonymkode: 0a980...9a2
lille-sjøstjerne Skrevet 19. april 2019 #7 Skrevet 19. april 2019 Jeg ser en svak strek og fikk den samme svake streken for et års tid siden. Streken ble sterkere hvor hver dag jeg nærmet meg IKM, og han er nå nesten 3 mnd gammel. Dere har nok noen spennende dager med testing foran dere, kjenner nesten det kribler i magen på deres vegne håper det går rette veien! 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #8 Skrevet 19. april 2019 Jeg ville tolket denne som negativ hvis du testet senere i alle fall. Lykke til, håper du får en tydelig strek om noen dager. Anonymkode: 19636...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #9 Skrevet 19. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville tolket denne som negativ hvis du testet senere i alle fall. Lykke til, håper du får en tydelig strek om noen dager. Anonymkode: 19636...b9d Hva mente du med «hvis du testet senere»?😊 Skjønte ikke helt. Tuuuusen takk! Er forberedt på alt for å være ærlig! Håper på det beste, forberedt på det verste😊 Anonymkode: 0a980...9a2
stepbystep Skrevet 19. april 2019 #10 Skrevet 19. april 2019 Negativ, men det kan jo være at du får positiv senere 😊 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #11 Skrevet 19. april 2019 10 minutter siden, lille-sjøstjerne skrev: Jeg ser en svak strek og fikk den samme svake streken for et års tid siden. Streken ble sterkere hvor hver dag jeg nærmet meg IKM, og han er nå nesten 3 mnd gammel. Dere har nok noen spennende dager med testing foran dere, kjenner nesten det kribler i magen på deres vegne håper det går rette veien! Ååååh så glad jeg blir! Allermest fordi jeg ikke ser syner og det faktisk er flere som ser det😂 Jeg er liksom så forberedt på at det ikke skal være noe, dvs jeg tar meg selv i å ikke så mye som tillate meg en gang å tenke at det kaaaaanskje kan være graviditet! Utrolig spent! Litt usikker på hvilke tester jeg evt skal ta fremover🙈 Og når osv. Tuuuusen takk som er positiv og håpningsfull for vår del, det betyr faktisk veldig mye💖 Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #12 Skrevet 19. april 2019 3 minutter siden, stepbystep skrev: Negativ, men det kan jo være at du får positiv senere 😊 Forskjellige svar her - så det er spennende! Gleder meg til å se hva dette blir, jeg ser iallfall en svaaaaak lyserosa strek! Hvorvidt den blir sterkere med tiden eller ei blir spennende å se😊 Anonymkode: 0a980...9a2
langbein86 Skrevet 19. april 2019 #13 Skrevet 19. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å kjøpe i morgen 😊 stengt i dag så må pent vente! Ser du streken i det hele tatt? Anonymkode: 0a980...9a2 Ser en svak strek ja 😊 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #14 Skrevet 19. april 2019 28 minutter siden, langbein86 skrev: Ser en svak strek ja 😊 Hurra! Vet at det ikke nødvendigvis betyr graviditet, MEN ser lov å håpe!😃 Bør nok vente et par dager før jeg tar neste - men man blir utrolig nysgjerrig når man først har fått en sånn test! *spennende spennende* Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #15 Skrevet 19. april 2019 Jeg ser streken 😊 jeg hadde helt lik strek 9-10 dpo og den ble gradvis sterkere. Er nå 16 uker på vei 😊 lykke til! Anonymkode: 53822...9ff
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #16 Skrevet 19. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser streken 😊 jeg hadde helt lik strek 9-10 dpo og den ble gradvis sterkere. Er nå 16 uker på vei 😊 lykke til! Anonymkode: 53822...9ff Ååååh gratulerer! Jeg er veldig spent, murrer og murrer nederst foran i magen! Enten tanta som kommer eller baby in production! Spennende! Tok du bilde av testen din? Hvilken DPO følte du deg helt sikker da?😃 Anonymkode: 0a980...9a2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #17 Skrevet 19. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mente du med «hvis du testet senere»?😊 Skjønte ikke helt. Tuuuusen takk! Er forberedt på alt for å være ærlig! Håper på det beste, forberedt på det verste😊 Anonymkode: 0a980...9a2 Ja, ser det kunne fremstå som litt uklart. Det jeg mente er at du egentlig har testet for tidlig. Anonymkode: 19636...b9d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #18 Skrevet 19. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ååååh gratulerer! Jeg er veldig spent, murrer og murrer nederst foran i magen! Enten tanta som kommer eller baby in production! Spennende! Tok du bilde av testen din? Hvilken DPO følte du deg helt sikker da?😃 Anonymkode: 0a980...9a2 Tok bilde, men har dessverre ikke spart på disse. Det var såvidt jeg kunne se noe. Mannen kunne ikke se streken🤪 Hadde masse murringer. Følte meg helt sikker 12 dpo for da slo det ut på en CB digital med ukeindikator 🤩 Anonymkode: 53822...9ff
Lillyvally Skrevet 19. april 2019 #19 Skrevet 19. april 2019 Ser en ultrasvak strek. Har fått slike før jeg også, ene gangen kom mensen og andre gangen ble det baby. Så helt umulig å si utifra denne testen. Men masse lykke til da! Hold oss oppdaterte;)
Lilypond Skrevet 19. april 2019 #20 Skrevet 19. april 2019 Hva slags merker på test er det dere bruker som mener den ikke er positiv? Eller ser dere oppriktig ikke streken? TS, jeg ser streken klart og tydelig, du er mest sannsynlig gravid. Testen måler HCG i systemet ditt og den slår svakt ut som er forventet på dette tidspunktet dersom du er gravid. Begge mine svangerskap har startet med svakere strek enn det der. Jeg er kjent med tre grunner til at man kan få sånn strek på test nå men blank om noen dager. Det er ved kjemisk graviditet (egg som ikke fester seg ordentlig/ekstremt tidlig SA), ved rester av HCG i systemet fra tidligere SA (det ville du nok visst om...) eller ved feil på test (fortsatt aldri opplevd og jeg er testoman). Det er en risiko for kjemisk når man tester så tidlig, det du må se etter er at streken blir sterkere de neste dagene, som vil tyde på at du forblir gravid. For akkurat nå er du mest sannsynlig gravid. Gratulerer! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå