Gjest C'est Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Hei Solkremsesong er i gang og jeg lurer på hva som er best å bruke i barnehagen. Har alltid brukt lotion, men flere barn i barnehagen har spray i hyllene. Er det enklere å påføre på barn, da med tanke på at det fort er opp mot 15 barn som skal smøres etter hverandre? For et påskevær vi har i år! God påske 🐣
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Jeg foretrekker i grunn lotion, men fikk bare tak i spray denne gangen. Tenker mest på smøring i ansiktet, men regner med de ansatte sprayer i hånden sin og så smører slik jeg gjør ellers tror jeg det er litt hipp som happ altså. Viktigste er en skikkelig solkrem. Anonymkode: f572c...121
Ulrikke Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Jobber i barnehage, spiller ingen rolle! Så lenge det er ordentlig krem som ikke er umulig å smøre ut (er selvfølgelig klar over at fysisk filter er best, men det er noe med 20 unger som hater smøring og du i tillegg må gni som besatt... 😉) Etter barn nr 8 hender det at det er vanskeligere å få grep om sprayflaske, da er lotion best. Sprayer selvfølgelig evt i hånda før man smører ansiktet. 1
Gjest C'est Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Takk for svar. Da bestiller jeg lotion i år
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 (endret) Foretrekker lotion. Spray er fint på stranden på kroppen når ungen nesten løper fra deg😅 Endret 19. april 2019 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #6 Skrevet 19. april 2019 6 timer siden, C'est skrev: Hei Solkremsesong er i gang og jeg lurer på hva som er best å bruke i barnehagen. Har alltid brukt lotion, men flere barn i barnehagen har spray i hyllene. Er det enklere å påføre på barn, da med tanke på at det fort er opp mot 15 barn som skal smøres etter hverandre? For et påskevær vi har i år! God påske 🐣 Spør barnehagen hva de foretrekker. Anonymkode: d0a4b...82c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #7 Skrevet 19. april 2019 Lotion er helt klart det lureste, de fleste bruker ikke nok i utgangspunktet, og med en spray blir det et alt for tynt lag til at det beskytter godt nok. Anonymkode: 46485...373 1
Gjest C'est Skrevet 20. april 2019 #8 Skrevet 20. april 2019 17 timer siden, WhisperingWind skrev: Foretrekker lotion. Spray er fint på stranden på kroppen når ungen nesten løper fra deg😅 Haha! I fjor når han var to år burde jeg nok ha brukt spray da 😂
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #9 Skrevet 20. april 2019 20 timer siden, Ulrikke skrev: Jobber i barnehage, spiller ingen rolle! Så lenge det er ordentlig krem som ikke er umulig å smøre ut (er selvfølgelig klar over at fysisk filter er best, men det er noe med 20 unger som hater smøring og du i tillegg må gni som besatt... 😉) Etter barn nr 8 hender det at det er vanskeligere å få grep om sprayflaske, da er lotion best. Sprayer selvfølgelig evt i hånda før man smører ansiktet. Dette 👍🏼👍🏼 Anonymkode: e8245...260 1
MissPierce Skrevet 20. april 2019 #11 Skrevet 20. april 2019 På 19.4.2019 den 12.14, Ulrikke skrev: Jobber i barnehage, spiller ingen rolle! Så lenge det er ordentlig krem som ikke er umulig å smøre ut (er selvfølgelig klar over at fysisk filter er best, men det er noe med 20 unger som hater smøring og du i tillegg må gni som besatt... 😉) Etter barn nr 8 hender det at det er vanskeligere å få grep om sprayflaske, da er lotion best. Sprayer selvfølgelig evt i hånda før man smører ansiktet. Amen 🙏 Jeg må også bruke hansker om det er parfyme i solkremen, så da blir det ett lite mareritt om solkremen også er vanskelig å smøre ut 🙈
Gjest C'est Skrevet 20. april 2019 #12 Skrevet 20. april 2019 2 timer siden, MissPierce skrev: Amen 🙏 Jeg må også bruke hansker om det er parfyme i solkremen, så da blir det ett lite mareritt om solkremen også er vanskelig å smøre ut 🙈 Uff, håper ikke mange foreldre bruker solkrem med parfyme i til barna... det er ikke bra for huden deres! Når du som ansatt må bruke hansker for å smøre dem og 😮
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå