Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns mange vogner har så små bagger og babyen må over i sportsdel mens den ennå er veldig liten.

så, hvor lenge brukte du bagdel og hvilken vogn hadde du?

Anonymkode: d8766...0a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter på bagdelen min nå.

Anonymkode: 3d864...dbe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

8 mnd. Bugaboo buffalo

Anonymkode: c899a...7cf

• Liker 1
Gjest NotYou
Skrevet

5-6 mnd med alle tror jeg. Britax go big. Absolutt stor nok, men ikke lengre trygg da barna kunne snu seg å komme seg opp på kne. 

Skrevet

Rundt et halvt år. Ikke noe problem. Emmaljunga :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

7,5 mnd, bugaboo buffalo 👌

Anonymkode: bd6b2...077

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5 mnd, men det var fremdeles god plass i bagen. Men baby bare skreik.. Så prøvde å bytte til flat sportsdel og det fungerte. Emmaljunga City cross. 

Anonymkode: e8cbc...7b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde Emmaljunga Edge, byttet til 17 mai med begge, eldste er født i desember og var stor av størrelse. Yngste er født tidlig i oktober.

Anonymkode: 80372...3e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde emmaljunga edge duo, vi byttet ved ca 7 mnd. Da fikk vi behov får at han kunne sitte å titte litt rundt seg, ikke bare ligge flatt.. 

Anonymkode: 5606e...26f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk!

barn er jo forskjellig så skjønner jo at man bytter hvis barnet er urolig/ ikke vil være der, eller har behov for å sitte å se mer. 

Men da er det ikke nødvendigvis alltid plassen i bagen som gjør at folk bytter.?😊

Skrevet

Byttet ved 5,5, men var fordi babyen ville opp og se hele tiden.. var fortsatt god plass. Buffalo..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Emmaljunga nxt90f byttet ved 6,5 mnd. Mest for at hun kjedet seg når hun bare lå der. Måtte opp og se. 

Anonymkode: 4a562...314

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Byttet ved seks måneder, da var han så lang at han stanget med hodet og bein i hver sin enda. Ville helst hatt han i bag lenger. Hadde Emmaljunga Mondial

Anonymkode: 6e5e3...8b4

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Byttet ved seks måneder, da var han så lang at han stanget med hodet og bein i hver sin enda. Ville helst hatt han i bag lenger. Hadde Emmaljunga Mondial

Er dette jeg er litt redd for.. emmaljunga sin bag er vel egentlig ikke liten heller? Synes bare de er så små når de er 5-6 mnd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette jeg er litt redd for.. emmaljunga sin bag er vel egentlig ikke liten heller? Synes bare de er så små når de er 5-6 mnd.

Den bagen er ganske stor. Han var en stor gutt fra han kom, så på barn med normal størrelse tror jeg nok den bagen holder mye lenger :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den bagen er ganske stor. Han var en stor gutt fra han kom, så på barn med normal størrelse tror jeg nok den bagen holder mye lenger :)

Joda, dette vet man jo aldri så vi får se hvor lenge den holder😊 Er jo ikke så mye å gjøre med det likevel

AnonymBruker
Skrevet

Jeg byttet da hun var fem måneder fordi hun bare ville opp og se, og var ikke lenger fornøyd nedi bagen. Lengdemessig var hun lenge for stor, men det var ikke noe problem. Baby kan stor sett fint ligge med litt bøyde bein.

Anonymkode: fe41e...dc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg byttet da hun var fem måneder fordi hun bare ville opp og se, og var ikke lenger fornøyd nedi bagen. Lengdemessig var hun lenge for stor, men det var ikke noe problem. Baby kan stor sett fint ligge med litt bøyde bein.

Anonymkode: fe41e...dc6

Hvilken vogn hadde du?😊

klart hvis de ikke er fornøyde der så må man jo nesten bare bytte😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting som også kan være verdt å tenke på er når på året babyen bruker bagdelen. For hvis babyen er liten på vinteren og den skal ligge en i vognpose, så kan det fort hende at bagen er for liten i forhold til posen, ikke nødvendigvis i forhold til ungen.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting som også kan være verdt å tenke på er når på året babyen bruker bagdelen. For hvis babyen er liten på vinteren og den skal ligge en i vognpose, så kan det fort hende at bagen er for liten i forhold til posen, ikke nødvendigvis i forhold til ungen.

Blir født på høsten, så jeg håper liksom at bagen kan brukes ut vinteren også at når babyen er 5-6 måneder så trenger jeg ikke posen lenger uansett🤔 og at jeg da uansett kan bruke bagen litt til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...