AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #1 Skrevet 19. april 2019 Hei! Jeg tar opp mitt siste VGS-fag som privatist i slutten av måneden, og det er et muntlig fag. Betyr dette at jeg kan få vitnemål allerede i begynnelsen av mai? På muntlige eksamener får man tross alt karakteren umiddelbart, slik at man ikke trenger å vente på sensur helt ut i juni(som ved skriftlige eksamener). Noen som vet? Anonymkode: d45b0...309
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 Er det skole eller kommune som gir deg vitnemål? Jeg kan ikke tenke meg at kommunen gidder å være behjelpelig, men du kan jo alltid ringe og spørre om det er en spesiell grunn til at du trenger vitnemål tidligere. Anonymkode: 1e933...583
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det skole eller kommune som gir deg vitnemål? Jeg kan ikke tenke meg at kommunen gidder å være behjelpelig, men du kan jo alltid ringe og spørre om det er en spesiell grunn til at du trenger vitnemål tidligere. Anonymkode: 1e933...583 Det er skolen Er ikke sånn at det haster for meg, men det hadde vært fint om det hadde gått. Skal definitivt kontakte de litt senere og spørre. -ts Anonymkode: d45b0...309
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Du må ta kontakt med privatistkontoret og få utdelt kompetansebevis. Deretter må du til skolen du gikk på eller går på og levere kompetansebeviset. De vil da sende ut vitnemålet med forberedt karakter. Hvis du ikke gjør, blir ikke karakteren oppdatert den nye karakteren. Anonymkode: 7bf72...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå