Gå til innhold

Hvor viktig er det å leve ut sine fetisher

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere?

Anonymkode: 8b6f1...384

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Postet for fort her. Der jeg ville spørre om, er om du har noen fetisher du har levd ut eller ikke levd ut, og hva du tenker om hvor viktig det er å leve ut dette eller ikke? Selv har jeg noen fantasier, som jeg nok tror jeg ikke kommer til å tørre å leve ut. BDSM. Og iblant lurer jeg på om livet mitt ville vært annerledes dersom jeg levde ut drømmene. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig pene jenter er fetishen min. Jeg et enkel sånn.

Anonymkode: a885d...992

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende du burde prøve før det er for sent. Har blitt kontaktet av en gift mann som vil at jeg skal gjøre bdsm med han fordi han føler han må oppleve det før han dør

Anonymkode: 64da3...69a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det viktig, dessverre i forhold hvor partneren ikke bryr seg. Kjenner det sliter på meg. 

Anonymkode: e9435...da5

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ikke viktig i det hele tatt,enkelte ting er best i fantasien å ikke prøve det.

Anonymkode: ed0f0...291

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg kjennee det også er litt viktig. Er ikke en sjelden gang jeg får en tanke, men er noe jeg har tent på siden jeg var et barn. Tenker at det sier litt om at det faktisk er en del av meg. Vet samtidig ikke om det er bedre i tankene enn i praksis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det stod en ikke verst artikkel i KK om dette for lenge siden. Det er ikke den artikkelen som beskriver forsjellig type fetish. Mener det er en eldre. Mer om hvordan det er å ha en fetish og hvordan en som partner skal se ens fetish partner, hvordan en i et par forhold skal utnytte ens partner beste side til begges glede.

Anonymkode: e9435...da5

AnonymBruker
Skrevet

Å brenne inne med en eller flere fetisher er som å ville, ha lyst, behov og ønsker, men å ikke kunne eller få lov. Det er slitsomt. Spørs litt hvilke fetisher og hvor mye det betyr for deg, men generell interesse for BDSM er veldig typisk. Det er noe de fleste tar avstand fra, mange prater om, en del har tenkt på, noen tenner på, enkelte vil prøve, men temmelig få lykkes med å leve ut som de ønsker. Her er det mulig jeg tar litt feil, men basert på "nettprat" og at jeg sjøl har hatt og stadig har fetisher jeg fantaserer om, er det mitt inntrykk at det er ikke stuereint nok for det store flertallet.

Nå finnes det nettsamfunn som er skapt for nettopp fetisher, kanskje spesielt BDSM, der de andre er der for en grunn og man opplever stor takhøyde. Ingen dømmer eller peiver med sine moralske pekefingre. Der er det mulig å komme i god kontakt med likesinnede og for mange er det kanskje arenaen for å finne noen å leke med. I alle fall vanker det gode og velmenende råd fra folk som vet hva de snakker om!

Anonymkode: 2b5b2...cae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke viktig.

Anonymkode: 890f4...fbb

Skrevet

Jeg tenker det er veldig individuelt. Noen kan jo få et avhengighetsforhold, mens andre ikke trenger det i det hele tatt. Jeg hadde feks fint klart meg uten fetisjen min. Den er en del av meg, og slår inn uansett om jeg ønsker det eller ikke, men jeg må ikke ha en partner som deler den med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så viktig , jeg ser ned på folk som absolutt må oppføre seg som kvalme griser og skylde på at det er en fetisj de har. 

Mange har fantasier om å skyte 100 mennesker også  , men de aller aller aller fleste demper de fantasiene og klarer fint å leve uten å oppfylle det 

Anonymkode: 66704...df6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så viktig , jeg ser ned på folk som absolutt må oppføre seg som kvalme griser og skylde på at det er en fetisj de har. 

Mange har fantasier om å skyte 100 mennesker også  , men de aller aller aller fleste demper de fantasiene og klarer fint å leve uten å oppfylle det 

Vel. Fantaserer ikke om å skyte 100 stykker, for å være ærlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig teit svar! Du kunne like gjerne latt vær å kommentere!

Anonymkode: 2b5b2...cae

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så mange som samtykker til å bli skutt, så det tallet vil nok alltid være lavt.

Siden du ikke vet hva hverken fetisher eller samtykke er, så bør du nok lese uten å kommentere. Takk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mine ting jeg kunne hatt lyst til å prøve ut. Ting som partneren min overhodet ikke er interessert i. Et par av tingene har jeg ikke nevnt engang fordi jeg vet det er så langt utenfor hva han liker. Men det er ikke verd å risikere ekteskap og familie for å leve ut en seksuell fantasi eller tre. Sex er faktisk ikke SÅ viktig. 

Anonymkode: 400b8...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...