vinterbrud 010203 Skrevet 27. august 2002 #1 Skrevet 27. august 2002 Jeg og min kommende mann har vært sammen i 10 år i morgen!!! Vi har vært igjennom en litt vond tid i det siste (ikke mellom oss, men andre faktorer som har påvirket oss). Nå vil jeg glede ham med en oppmuntring for at han er en fantastisk støtte, hva finner jeg på da mon tro?
Gjest Frøken Dings Skrevet 28. august 2002 #2 Skrevet 28. august 2002 Har dere barn? I så fall, skaff barnevakt og ta mannen din med ut på en helaften; kanskje du tilogmed kan leie et hotellrom for natta? Om dere ikke har barn eller har mulighet for å få barnepass en hel helg kan du jo ta han med på en overraskelsesweekend til London/København/Paris/Roma e.l. Garantert en oppkvikker! Lykke til, du sier vel hva du har funnet på?
Junibrud2003 Skrevet 29. august 2002 #3 Skrevet 29. august 2002 Hei! Pakk en piknic-kurv og kjør til en plass hvor dere kan kose dere i det fine været i dag! F.eks: Gamlebyen i Fredrikstad (husk brød til endene) eller hva med festningen i Halden? Ellers er det mange flotte plasser ved vannet i Østfold, eks: Hvaler... Eller bare gjøre som min forlovede gjorde i går: Vi åpnet en flaske hvitvin og koste oss på verandaen, og skravlet til midnatt! Det går også an å dekke med duk og ha picnik midt på stuegulvet, la TV'n være av og kos dere med hverandre. Det skal egentlig så lite til.... Gratulerer med dagen forresten! Og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå