AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #1 Del Skrevet 18. april 2019 Når gikk deres jenter over fra bh-topp til vanlig bh?Usikker på om hun har blitt for "stor" til de toppene eller ikke. Eller hva er vanlig å bruke i snart 12 års alder? Anonymkode: bf198...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. april 2019 #2 Del Skrevet 18. april 2019 Det kommer jo an på hennes kroppsform, skulle jeg tro. Jeg har ingen barn, men jeg mener å huske at jeg var mer enn 12 år. Kanskje 13 eller 14, jeg hadde begynt på ungdomsskolen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet 18. april 2019 #3 Del Skrevet 18. april 2019 (endret) Det er fullstendig individuelt! Jeg fikk første bh på begynnelsen av ungdomsskolen, altså akkurat fylt 13 år. Allerede da trengte jeg større BH enn det min mor brukte, som voksen altså. Skulle fått BH mye tidligere, så hvis jenta de ønsker det må hun få det! 🙂 Hvilken størrelse hun trenger må dere da så klart måle 🙂 Endret 18. april 2019 av Teyla 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet 18. april 2019 #4 Del Skrevet 18. april 2019 Jeg begynte med bh da jeg var rundt 10, og var da en c-cup. Kropper utvikler seg jo helt forskjellig, så dette kommer veldig an på. Dersom brystene hennes er såpass utviklet at hun trenger ordentlig god støtte, ville jeg absolutt kjøpt inn dette. Det er viktig for nakke og rygg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 18. april 2019 #5 Del Skrevet 18. april 2019 4 minutter siden, Clefable skrev: Jeg begynte med bh da jeg var rundt 10, og var da en c-cup. Kropper utvikler seg jo helt forskjellig, så dette kommer veldig an på. Dersom brystene hennes er såpass utviklet at hun trenger ordentlig god støtte, ville jeg absolutt kjøpt inn dette. Det er viktig for nakke og rygg. Tja, eller du kan gå uten Jeg får driiiitvondt av BH, bruker BH 1-2 ganger i året.. Sportsbh går greit og bruker det på jobb, men stropper og drit, nei takk TS: Introduser henne for BH, men ikke tving henne om hun ikke liker det, sportsbh'er er behagelig å ha på. Om hun liker BH'er så er det en annen sak ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 18. april 2019 #6 Del Skrevet 18. april 2019 Jeg begynte å bruke bh når jeg var 11, ønsket å begynne før, men mamma tviholdt på at jeg enda skulle være hennes lille pike. Det var ikke nødvendig med ny når jeg bare var en A-cup. Men de toppene som var i den tiden var så tynne, så når jeg fikk stive brystvorter så vistes det så godt, og førte til uønsket oppmerksomhet. Dessuten var de så sensitive, at litt mer støtte og tykkere matriale hadde vært velkommen. Heldigvis forbarmet en venninne av mamma seg over meg med samme størrelse pupper, å kom med noen av hennes gamle bh'er. Når jeg var 12 hadde jeg B-cup og mamma måtte krype til korset å kjøpe meg noen bh' er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #7 Del Skrevet 18. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når gikk deres jenter over fra bh-topp til vanlig bh?Usikker på om hun har blitt for "stor" til de toppene eller ikke. Eller hva er vanlig å bruke i snart 12 års alder? Anonymkode: bf198...472 Spør jenta selv, da vel? Hva venninnene bruker, hva hun ønsker selv og om hun har store nok pupper til å fylle en bh er det avgjørende ikke hva folk her inne måtte mene. Anonymkode: 6f0d0...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 19. april 2019 #8 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg har ei på 13,5 og det er vel to år siden hun byttet ut toppene med bh. Begynte med de uten spile fra Lindex, de har dem i de minste størrelsene. Datteren min sa fra selv. Størrelsesmessig kunne hun sikkert ha ventet bittelitt, men jeg så at venninner av henne brukte, og dette var noe jeg ikke gadd å diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet 19. april 2019 #9 Del Skrevet 19. april 2019 9 timer siden, Chizue skrev: Tja, eller du kan gå uten Jeg får driiiitvondt av BH, bruker BH 1-2 ganger i året.. Sportsbh går greit og bruker det på jobb, men stropper og drit, nei takk TS: Introduser henne for BH, men ikke tving henne om hun ikke liker det, sportsbh'er er behagelig å ha på. Om hun liker BH'er så er det en annen sak ^^ Det spørs jo litt på størrelsen på brystene. Jeg får veldig vondt i både rygg og pupper dersom jeg går uten bh, men det er fordi de er såpass tunge. Dersom man har små eller "strammere" bryster, kan man selvsagt droppe BHen om man ønsker! Det viktigste er jo at man er komfortabel! Enig i at sports-BHer også er veldig gode alternativer dersom man får vondt av de tradisjonelle BH-typene. Hør med jenta selv, TS Hun er jo gammel nok til å ha en mening om det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #10 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg fikk bh da jeg var 12 år. Første mens kom da jeg var 10 år og puppene hadde fått fasong lenge før den tid. Skulle ønske min mor hadde tatt meg med på bh-shopping tidligere... Hadde hengepupper (ja faktisk, uten støtte ble det hengepupper ganske raskt), og vondt i puppene som humpet opp og ned under gymtimene i 2 år før jeg tryglet meg til en bh. Skal sies jeg er litt utenom normalen da og var en c-cup da jeg kjøpte min første bh, og tok i tillegg brystreduksjon som 26-åring da jeg hadde fått en h-cup. Har barnet/ungdommen bryster, tenker jeg tiden for shopping er inne. Anonymkode: dfe1a...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #11 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg begynte å kjøpe vanlige bher da jeg var rundt 12. Siste året på barneskolen. Det var ikke fordi jeg trengte det, for jeg var helt flat (og bruker 75A nå som voksen). De andre i klassen begynte med bh, så da ville jeg også det. Snakket ikke med mamma om det, jeg bare kjøpte det selv for mine egne penger Anonymkode: f13c2...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #12 Del Skrevet 19. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Når gikk deres jenter over fra bh-topp til vanlig bh?Usikker på om hun har blitt for "stor" til de toppene eller ikke. Eller hva er vanlig å bruke i snart 12 års alder? Anonymkode: bf198...472 Jenta mi er 12 og og begynte med vanlig bh for litt over et år siden. Det gjorde de andre i klassen også. Hovedpoenget med å bruke bh er ikke å få støtte, men å ha litt polstring. Selv startet jeg ikke med bh før jeg var over 20, tenkte ikke over at det var noe en måtte. Anonymkode: 17a9b...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå