AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #1 Skrevet 18. april 2019 Så sitter jeg og ei bekjent og har en samtale. Jeg sier noe, hun lytter. PLING! Og øynene faller ned på mobilen på sekundet og det blir pinlig stillhet. Hun har ikke slått av tastelydene så jeg hører de går i ett. Men det der.... Har bare blitt skikkelig plagsomt! Det gjelder så mange. Anonymkode: 544a9...0aa
Gjest #Rasshøl Skrevet 18. april 2019 #2 Skrevet 18. april 2019 Velkommen etter! Det har irritert meg i over 15 år, minst.
Emmelise Skrevet 18. april 2019 #3 Skrevet 18. april 2019 "Tilstede". Jeg savner at det er en greie. Mannen min er fæl til å sitte med snuta ned i telefonen. Eller når jeg sitter på skype med en kompis noen ganger. Mens jeg forteller om en sak hører jeg et "pling". Jeg kan HØRE på den totalt manglende responsen at han ikke enser at jeg sier noe lenger. Og det irriterer meg like mye hver gang.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 Sier dere i fra? Anonymkode: cc35e...2cc
Mr. Kilmister Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så sitter jeg og ei bekjent og har en samtale. Jeg sier noe, hun lytter. PLING! Og øynene faller ned på mobilen på sekundet og det blir pinlig stillhet. Hun har ikke slått av tastelydene så jeg hører de går i ett. Men det der.... Har bare blitt skikkelig plagsomt! Det gjelder så mange. Anonymkode: 544a9...0aa Er rett å slett jævlig uhøflig. Har sagt ifra til flere pga dette. En gang bare reiste jeg uten å si noe fra en kompis fordi han satt på telefonen hele tiden. Fikk en melding hvorfor i helvete jeg bare reiste. Så svarte jeg, "må jo det for å kunne prate med deg". Han lærte av det. Når man er på besøk eller har besøk er ikke telefonen så viktig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå