Emmelise Skrevet 18. april 2019 #1 Del Skrevet 18. april 2019 (endret) Jeg kikker litt på dual sim mobiltelefoner da jeg har et privat mobilnummer med den "gode" mobiltelefonen, og et jobb mobilnummer på den beste slags mobiltelefon kun 199 kr kan skaffe. Jeg jobber som IT support i tillegg og da er det selvsagt en klar fordel at jeg hører hva kunden sier og at h*n hører meg og slik det er nå så er 199krs mobilen for dårlig i kvalitet til at dette går bra på sikt. Dermed har jeg kikket litt på dual sim mobiltelefoner ettersom min xperia begynner å bli et par år gammel og kanskje trengt en utskiftning. Jeg kan svært lite om smarttelefoner, jeg er nesten litt anti egentlig. Det jeg lurer på er 1) når noen ringer til mobilnr X eller Y vil det vises på telefonen før jeg svarer? 2) kan jeg stille inn at den har egne ringetoner avhengig av hvilket nummer som blir oppringt? 3) Når jeg skal ringe ut, hvordan gjør jeg sånn at den ringer fra "riktig" nummer? Ettersom jeg er vandt med Xperia telefoner så tenkte jeg å se om jeg finner en ny en med dual sim. Er det noen som har erfaringer med dual sim på Xperia og kan fortelle meg om den kommer til å fungere (forhåpentligvis) som jeg tror den gjør? Endret 18. april 2019 av Emmelise leif var på ferde igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #2 Del Skrevet 18. april 2019 1. Ja, som på vanlig smarttelefon. 2. Vanligvis, men det kan variere fra modell til modell. 3. Du kan velge å alltid bruke samme, eller velge hver gang du ringer. Anonymkode: 56bcd...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 20. april 2019 #3 Del Skrevet 20. april 2019 Jeg har Huawei P 10 lite og dette er mine erfaringer 1 ser ikke hvilket nummer det ringer til 2 har forskjellige ringetoner som jeg kjenner igjen og da vet jeg hvilken telefon som ringer 3 Jeg har satt at jeg velger simkort både på ringing ut og sms. Jeg kan også velge et simkort som standard. Jeg har brukt den med to simkort siden jul og er utrolig fornøyd med løsningen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå