AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #1 Del Skrevet 18. april 2019 Vi lurer på å servere lammelår i et selskap snart. Men hvor mange hadde dere laget når lammelårenen veier rett over 3kg og vi blir 14 stk hvorav 4 barn på 10-12 år? Anonymkode: 11ed9...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H80 Skrevet 19. april 2019 #2 Del Skrevet 19. april 2019 Er det finske lammelår? Lammelårenen? Jeg ville laget tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Del Skrevet 19. april 2019 Med knoke av god kvalitet? Da pleier jeg beregne ca 250-300g per voksen. Altså vil to holde fint om barna ikke er for storspiste. Kommer også an på tilbehøret. Lager man mye og spennende tilbehør spiser man mindre kjøtt enn om man bare serverer noen kokte poteter og gulrøtter til. Har du frysterkapasitet? Lammelår er supre rester - kan brukes i pita, kebabspidd, gryteretter, indisk, og mye annet. Så da ville jeg definitivt laget tre. Anonymkode: e1c3e...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå