Gå til innhold

Tid For Hage 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med resultatet de fikk til i program nummer 1 og skulle gjerne ha fyttet rett inn der, men en ting jeg gjerne skulle ha visst var om noen vet hva slags lange anorakk som damen i huset der hadde på seg da de skulle se resultatet. Vet noen hva slags merke dette var og hvor jeg kan få kjøpt en? :hjerter:

Anonymkode: 43a02...68a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk på følelsen av at de reklamerte for brgn, for de så ut som de begge to hadde jakker, luer og capser i det merket, så det var veldig påfallende. Men iallefall- du kan sjekke om jakken er i merket Brgn.

Anonymkode: 3a5d5...444

AnonymBruker
Skrevet

Takk for hjelp. :) Jeg fant den der, men den var utsolgt. En sid anorakk med hette hadde vært midt i blinken.

Anonymkode: 43a02...68a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de har mange fine ting- tilpasset klimaet i Bergen 😊

Anonymkode: 3a5d5...444

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som trodde dette lå under tv-forumet. Eller er jeg på klær og mote...?

Anonymkode: e69fa...1b0

• Liker 3
Skrevet

For å komme tilbake til et mer TV-relatert spørsmål. 
I program to var det jo et helt nytt team som gjorde jobben. Kjersti og de andre var kun med helt på begynnelsen og slutten. Hva syns dere om det? 
Jeg syns det ble kjempedumt. De "nye" forsøkte å være Kjersti, Einar, Andreas og de andre, men det ble bare kunstig og kleint, syns jeg. Resultatet ble for så vidt bra, men selve programmet syns jeg ikke var noe. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...