AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #1 Del Skrevet 18. april 2019 Trodde jeg hadde tatt opp gårsdagens episoder....såååå skuffet at det ikke ble noe av. Går det i reprise? Var den bra? Anonymkode: 2576e...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 18. april 2019 #2 Del Skrevet 18. april 2019 I følge anmelderne er den svært dårlig, så neppe noe å kaste bort tiden på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Del Skrevet 19. april 2019 Synes den var bra . Typisk "ny" britisk psykologisk Thriller krlm Anonymkode: ea6a8...d0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Del Skrevet 19. april 2019 Syns også den var bra. Så alle på Sumo Anonymkode: 94118...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #5 Del Skrevet 19. april 2019 Synes den var bra jeg. Men jeg liker sånne sakte forutsigbare (og uforutsigbare) psykologiske filmer. Anmeldelsene var helt i kjelleren, men folk er jo forskjellige. Alle episodene er på sumo Anonymkode: afb99...7c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå