Gå til innhold

Masterchef Sverige - fler som ser på?

FrankDrebin

Anbefalte innlegg

"Hva skal jeg se på nå?", var mitt spørsmål til meg selv da Masterchef Australia var over. Svaret fantes på TV2 (evt. TV2 Livsstil senere på dagen), for der gikk Masterchef Sverige, og nå er en ny runde i gang. Audition tiden er over, og konkurransen har startet for alvor. 

Jeg har stor sans for det, og selv om det ikke er like "happy-go-lucky" som den Australske, så virker deltakerne sympatiske så langt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest middagshøyden

Jeg kom inn i det siste minuttet av audition nå i dag. Så de tre siste og hvem som kom med. Jeg lurte også på hva som var verdt å se etter Australia, og Chopped Junior, som kom på TLC, fristet ikke så mye. Regner med at jeg følger med videre på svenskene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, alltid presis skrev:

Jeg kom inn i det siste minuttet av audition nå i dag. Så de tre siste og hvem som kom med. Jeg lurte også på hva som var verdt å se etter Australia, og Chopped Junior, som kom på TLC, fristet ikke så mye. Regner med at jeg følger med videre på svenskene. :) 

Enig, Chopped Jr. er litt tamt, ser det om jeg ikke har noe annet fore, men det er ikke noe jeg MÅ få med meg akkurat. xD 

Skal bil spennende å se hvordan det går med dem fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...