AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #21 Skrevet 18. april 2019 En furu på 15 meter er ganske ung, de blåser ikke ned. Furu har og pålerot, og står veldig godt i vind. De velter ikke slik som gran gjør og lever og veldig lenge i forhold til gran. Ingen grunn til å ta naboen til etteretning. Anonymkode: 75619...72a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #22 Skrevet 18. april 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper det er 2-3 meter unna tomtegrensa. Tviler på at han søkte. Men reglene varierer vel fra kommune til kommune også? Men akkurat det driter jeg i utgangspunktet i. Vi har en hekk som er plantet en god meter inn på vår side. Hundene hans står i bånd hele dagen og går helt inn på hekken for å pisse og drite. Så barlinden har blitt svidd og dødd de nederste grenene på mange av trærne og vi trapper i hundeskit når vi skal klippe plena på den siden av hekken. Og ja - vi har sagt at hundene ikke må få pisse der og vi har selv fysisk gått og strammet inn båndene deres så de ikke når bort. Men de driter i det og slipper dem bortpå igjen. Når søpla deres blåser overende havner alt i hagen vår. Ingen kommer å plukker opp. Har gått i hele dag og plukket plastsøpla deres og papiravfall med deres navn på... Slike ting gjør at det frister jævelig lite å gjøre som han sier å skjære ned furua. Samtidig som jeg ikke gidder noe drama. Jeg kan til nøds gå med på å toppe den. Men da må jeg jo leie inn folk som kan det. Anonymkode: 377a2...102 det er lov å sette opp en lavt gjerde på nabogrensen uten å si fra til noen. Da løser du slikt. Anonymkode: 415cf...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #23 Skrevet 18. april 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper det er 2-3 meter unna tomtegrensa. Tviler på at han søkte. Men reglene varierer vel fra kommune til kommune også? Men akkurat det driter jeg i utgangspunktet i. Vi har en hekk som er plantet en god meter inn på vår side. Hundene hans står i bånd hele dagen og går helt inn på hekken for å pisse og drite. Så barlinden har blitt svidd og dødd de nederste grenene på mange av trærne og vi trapper i hundeskit når vi skal klippe plena på den siden av hekken. Og ja - vi har sagt at hundene ikke må få pisse der og vi har selv fysisk gått og strammet inn båndene deres så de ikke når bort. Men de driter i det og slipper dem bortpå igjen. Når søpla deres blåser overende havner alt i hagen vår. Ingen kommer å plukker opp. Har gått i hele dag og plukket plastsøpla deres og papiravfall med deres navn på... Slike ting gjør at det frister jævelig lite å gjøre som han sier å skjære ned furua. Samtidig som jeg ikke gidder noe drama. Jeg kan til nøds gå med på å toppe den. Men da må jeg jo leie inn folk som kan det. Anonymkode: 377a2...102 La furua stå! Neste gang ber du ham passe sine egne saker. Tar han saken i egne hender, så anmeld ham. Blir dyrt for ham. Anonymkode: 45495...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #24 Skrevet 18. april 2019 Når naboen er så kjip må du sette han på plass. Anonymkode: 26c57...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå