solmåneogstjerner Skrevet 5. mai 2019 #41 Skrevet 5. mai 2019 Egentlig skulle jeg byttet rett etter påske. Er litt lat/har glemt det, og det er jeg glad for nå. Nå har det snødd tre dager i strekk (har ikke lagt seg da), og det er meldt at det kan komme en del snø i morgen. Har piggdekk og vet at jeg sånn sett ikke har lov til å kjøre med dem nå. Men når det er snø da? Man skal være skodd etter forholdene, og jeg kan jo ikke skifte dekk hver dag... Bor på Østlandet, men langs kysten 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #42 Skrevet 5. mai 2019 Bruker å bytte rett etter påskeferien. Byttet i år på torsdag og samme dag kom det et snøkaos. - Sørlandet. Anonymkode: d404c...a33
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #43 Skrevet 5. mai 2019 Bor i Trysil, har piggfrie dekk og her snør det nå så skifter nok ikke riktig enda 😅 Anonymkode: 621b0...a86
Summ Skrevet 5. mai 2019 #44 Skrevet 5. mai 2019 Bor i Hallingdal, og skiftet for noen uker siden. Angrer nå da, skulle visst bli masse snø her på Østlandet i morgen, og Hallingdal er vel veldig utsatt siden vi bor så høyt oppe. 1
dillyduzit Skrevet 5. mai 2019 #45 Skrevet 5. mai 2019 9 timer siden, Lutetium 71 skrev: Tror kanskje det er lurt å vente litt til:https://www.aftenposten.no/osloby/i/AdGy3x/Varsler-opp-mot-25-centimeter-sno-pa-Ostlandet Så det akkurat da vi hadde kommet oss inn med sommerdekk på bilen. Bor såpass sør at det ikke treffer oss, men vi utsetter osloturen med en dag. Har dog relativt grove dekk så muligens det hadde gått fint, men ikke en sjanse jeg tar. 2
dillyduzit Skrevet 5. mai 2019 #46 Skrevet 5. mai 2019 4 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Egentlig skulle jeg byttet rett etter påske. Er litt lat/har glemt det, og det er jeg glad for nå. Nå har det snødd tre dager i strekk (har ikke lagt seg da), og det er meldt at det kan komme en del snø i morgen. Har piggdekk og vet at jeg sånn sett ikke har lov til å kjøre med dem nå. Men når det er snø da? Man skal være skodd etter forholdene, og jeg kan jo ikke skifte dekk hver dag... Bor på Østlandet, men langs kysten Ops men dobbelpost. Mener å ha lest at det går utenom så lenge været/forholdene sier at det ikke er forsvarlig å bruke andre dekk. 2
Testosteron Skrevet 5. mai 2019 #47 Skrevet 5. mai 2019 I fjor byttet jeg 17. mai siden jeg ikke hadde noe annet å ta meg til den dagen. Jeg kjører fortsatt på vinterdekk, men de er piggfrie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå