AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #1 Skrevet 18. april 2019 Har prøvd alt , skurekrem over natten, klorin , salmiakk! Noe bedring av skurekremen men resten sitter bomfast og jeg har prøvd mange ganger nå med dobørsten så hardt som jeg bare klarer. Har hatt vondt i hodet i tre dager nå fordi huset lukter salmiakk og klorin etter all prøvingen. Har noen noen mirakelkur for gult belegg i toalettskålen? Anonymkode: 89eb1...09e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #2 Skrevet 18. april 2019 https://www.europris.no/wc-rens-750-ml-furunal-effekt-116243.html Jeg brukte denne i dusjen etter å ha prøvd alt annet og den tok alt. Anonymkode: 5df0c...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #3 Skrevet 18. april 2019 Hvis toalettet er rent, på alle mulige måter, spiller det noen rolle om det fortsatt er gult? Rent er rent, er det vel ikke? Anonymkode: 9cb98...954
altflyter Skrevet 18. april 2019 #5 Skrevet 18. april 2019 Har du prøvd cola og bakepulver? Evt eddik og zalo? Vil forøvrig anbefale deg å vaske oftere. Er mye lettere å holde rent enn å gjøre rent 😊 vask før det gule belegget kommer, så slipper du å gjøre dette igjen 😉 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #7 Skrevet 18. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.europris.no/wc-rens-750-ml-furunal-effekt-116243.html Jeg brukte denne i dusjen etter å ha prøvd alt annet og den tok alt. Anonymkode: 5df0c...2a6 Tusen takk for tipset! 10 minutter siden, altflyter skrev: Har du prøvd cola og bakepulver? Evt eddik og zalo? Vil forøvrig anbefale deg å vaske oftere. Er mye lettere å holde rent enn å gjøre rent 😊 vask før det gule belegget kommer, så slipper du å gjøre dette igjen 😉 Nei det har jeg ikke prøvd, hvordan bruker man det? Ja det var en periode jeg var i utlandet lenge og en kamerat lånte leiligheten min, han var ikke like nøye på å vaske så det grodde nesten alger der når jeg kom hjem. Skrekk og gru! Det fikk jeg heldigvis fjerna enkelt, men selv etter mange vask så er det noen gule områder igjen nedi skåla som sitter godt. 2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Jeg bruker natron og sitron pr 2 dager Vil du fortelle hvordan du bruker det? :) Tusen takk alle dette er gull verdt! Anonymkode: 89eb1...09e
Leo Skrevet 18. april 2019 #8 Skrevet 18. april 2019 Hvis toalettet er gammelt og/eller renholdet har vært så som så kan det tenkes at glasuren på porselenet har fått skader og at fargen har trukket inn i selve godset. Da får du det ikke rent uansett hva du gjør og da må toalettet byttes ut hvis du vil at det skal se helt rent ut. Evt. må du bare leve med at fargen ikke er så veldig delikat selv om toalettet er rent. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #9 Skrevet 18. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd alt , skurekrem over natten, klorin , salmiakk! Noe bedring av skurekremen men resten sitter bomfast og jeg har prøvd mange ganger nå med dobørsten så hardt som jeg bare klarer. Har hatt vondt i hodet i tre dager nå fordi huset lukter salmiakk og klorin etter all prøvingen. Har noen noen mirakelkur for gult belegg i toalettskålen? Anonymkode: 89eb1...09e Dette synes jeg høres rart ut. Tidligere har jeg jobbet i et firma som bl. a. drev med nedvasking av utleieleiligheter som så helt forjævlige ut. Toalettene der var til tider virkelig ille, men opplevde aldri at det ikke gikk an å få det helt rent igjen. Kanskje du må høre med et vaskebyrå, mulig de har sterkere midler enn det som kan kjøpes i butikk? Anonymkode: 0374b...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #10 Skrevet 18. april 2019 Ps: Det Leo skriver er selvfølgelig også helt riktig. I slike tilfeller er det ikke noe som hjelper Anonymkode: 0374b...2ec
altflyter Skrevet 18. april 2019 #11 Skrevet 18. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tipset! Nei det har jeg ikke prøvd, hvordan bruker man det? Ja det var en periode jeg var i utlandet lenge og en kamerat lånte leiligheten min, han var ikke like nøye på å vaske så det grodde nesten alger der når jeg kom hjem. Skrekk og gru! Det fikk jeg heldigvis fjerna enkelt, men selv etter mange vask så er det noen gule områder igjen nedi skåla som sitter godt. Vil du fortelle hvordan du bruker det? Tusen takk alle dette er gull verdt! Anonymkode: 89eb1...09e Hell en hel halvannen liter cola ned i toalettet, hell på med 1/4 boks med bakepulver. Gni litt og la stå så lenge som mulig 😊 det pleier å være effektivt, men hvis @Leo har rett, så kan det være at toalettet er slitt.,.
Sokkar Skrevet 18. april 2019 #12 Skrevet 18. april 2019 Edikk og natron 😁👌 edikk først, så natron. Gjerne la det kose seg over natten 😊
Million Skrevet 18. april 2019 #13 Skrevet 18. april 2019 Det slår meg at du nevner mange vaskemidler, men ikke akkurat wc-rens? Det er litt pussig. Bruk wc-rens som foreslått i innlegg # 2. Det er beregnet til å være både bakteriedrepende, etsende og gjør virkelig RENT. Les denne: https://www.dinside.no/bolig/denne-bor-du-ta-med-deg-i-dusjen/68649806 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #14 Skrevet 18. april 2019 Hell en flaske cola zero oppi og la ligge over natten Anonymkode: 93903...7a4 1
summerrain Skrevet 18. april 2019 #15 Skrevet 18. april 2019 Her funket kun syrevask kjøpt hos rørlegger 😊 ikke gal pris heller!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #16 Skrevet 19. april 2019 Hvis du har en defekt pakning i toalettet og toalettet har stått og rent over tid, så kan glasuren på porselenet være ødelagt. Anonymkode: a3878...ac6
Gjest Noensommegher? Skrevet 19. april 2019 #17 Skrevet 19. april 2019 Jif wc power gel med hydrogenperoksid
tdm900 Skrevet 19. april 2019 #18 Skrevet 19. april 2019 På 18.4.2019 den 12.07, AnonymBruker skrev: Har prøvd alt , skurekrem over natten, klorin , salmiakk! Noe bedring av skurekremen men resten sitter bomfast og jeg har prøvd mange ganger nå med dobørsten så hardt som jeg bare klarer. Har hatt vondt i hodet i tre dager nå fordi huset lukter salmiakk og klorin etter all prøvingen. Har noen noen mirakelkur for gult belegg i toalettskålen? Anonymkode: 89eb1...09e Hvor er det gult? Er det ei stripe bakerst du ikke får vekk?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #19 Skrevet 19. april 2019 På 18.4.2019 den 12.07, AnonymBruker skrev: Har prøvd alt , skurekrem over natten, klorin , salmiakk! Noe bedring av skurekremen men resten sitter bomfast og jeg har prøvd mange ganger nå med dobørsten så hardt som jeg bare klarer. Har hatt vondt i hodet i tre dager nå fordi huset lukter salmiakk og klorin etter all prøvingen. Har noen noen mirakelkur for gult belegg i toalettskålen? Anonymkode: 89eb1...09e Hell en halv stor cola i toalettet og la ligge noen timer? Så skrubber du.. Anonymkode: 0c370...93d 1
Gjest Yng Plyng Skrevet 19. april 2019 #20 Skrevet 19. april 2019 En og en halvliter cola. La det virke til du må på do igjen. Pleier å gjøre susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå