Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser alle går i jeans for tiden, men jeg synes ikke det er så fint.. :-? Hvilke andre type bukser er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt dressbukser, eller bukser med lignende snitt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Cordfløyelsbukser også! (tror jeg det er jeg tenker på... :roll: )

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg bruker aldri jeans - liker det ikke, og eier ei heller noen. Jeg har et utvalg dressbukser (en med striper, og to med ruter), stretchbukser i ulike fasonger og farger, noen kosebukser, noen bukser med mye pynt o.l., og et helt lager med skjørt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker jo forsåvidt dressbukser, men driver de og slenger rundt leggene på dere også? Føler det også ser teit ut på meg.. Kanskje jeg tar en helomvending og bare bruker skjørt.. Men jeg liker jo bare korte skjørt, og det passer seg vel ikke alltid.. Vanskelig dette her..

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå bruker jeg jeans 99% av tiden, men hvis jeg ikke gjør det, er det gjerne dressbukser med lavt liv og rette, vide ben. Stretchbukser av den typen som var populær for en tid tilbake, liker jeg ikke noe særlig.

Skrevet
Jeg bruker aldri jeans - liker det ikke, og eier ei heller noen.

Samme her. Jeg bruker stort sett bare dressbukser.

Skrevet

Kommer litt an på hva slags stil man har....

Jeg kler meg litt røfft og bohême aktig, og er veldig glad i lin- og bomulsbukser, helst med snøring nede. Cargo-bukser med snøring liker jeg også.

Bruker gjerne rosa til oliven og topper og vesker med glitter, så det er en ganske myk stil, selv om det er litt røffere klær.

Synes det er deilig at bohême stilen er tilbake, for en gangs skyld går jeg en litt trendy vår i møte... ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå bruker jeg jeans 99% av tiden, men hvis jeg ikke gjør det, er det gjerne dressbukser med lavt liv og rette, vide ben.

Hvor kjøper du buksene dine? Er på utkikk etter akkurat slike bukser... :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor kjøper du buksene dine? Er på utkikk etter akkurat slike bukser... :-)

Jeg har noen fra Mexx og fra Benetton, i hvertfall. Ellers finner du sikkert noe hos Filippa K eller InWear. Til og med H&M har dressbukser av den typen jeg mener (de har gjerne litt press), men da må du være kritisk til stoff og sømmer, det kan variere sterkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...