heisann12 Skrevet 17. april 2019 #1 Skrevet 17. april 2019 Jeg og typen min har det helt supert sammen. Men jeg sliter veldig når det kommer til sex. Jeg har tidligere opplevd en del uønsket tafsing, forsøk på voldtekt og voldtekt - med andre ord har jeg hatt ganske uflaks hittil. Jeg har likevel ikke pådratt meg traumer av noe slag, men jeg har med tiden blitt ganske passiv hva gjelder sex. Tar lite initiativ, legger lite følelser i det og blir fort usikker. Jeg gir altså veldig lite av meg selv, men akkurat nok til å ikke være en "død fisk" i senga. Derfor er det uhyre vanskelig for meg når typen min kun tenner på å være submissive. I praksis så må jeg plutselig ta all styringen. Jeg har prøvd å si ifra at jeg ikke er helt komfortabel med det før, men etter noen dager virker det å være glemt. Han har kjøpt inn leketøy som vi kan bruke på han, og vi har prøvd det ut litt i noen dager nå. Alt fra gag-ball til pisk. Men jeg har så. lite. lyst. Ikke fordi jeg "ikke gidder å gå ut av komfortsonen min" eller "jeg skal bare ta i mot", men mer som en slags sperre. Jeg har dog klart å være dominerende for at han skal få en positiv opplevelse. Men jeg har gått i en rolle hvor jeg ikke er meg selv i det hele tatt, og distanserer meg veldig fra det som skjer. Også gruer jeg meg til neste gang. Han vil at jeg til enhver tid skal bestemme om han får lov til å ta på seg selv eller ikke. Han må altså spørre om lov hver dag til å runke. Typen min kan heller ikke ha vanlig penetrerende sex, fordi han har problemer med at forhuden er for kort. Ikke vil han bli sugd heller, fordi da føler han seg ikke underdanig nok. Hovedproblemet mitt er kanskje ikke ubehaget ved å ta kontroll, men bare at jeg synes det blir så overveldende og mye. Burde jeg bare ta meg sammen? 1
Sofitell Skrevet 17. april 2019 #2 Skrevet 17. april 2019 Nei, man skal ikke ha sex man ikke liker. Av og til kan man bevege seg litt utenfor komfortsonen for sin partner, men mest av alt skal man holde seg innenfor den, og ha glede av sex. Å presse seg utover komfortsonen over tid er skadelig for din seksualitet. 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #3 Skrevet 17. april 2019 Spørsmålet er vel heller om dere passer sammen seksuelt i det hele tatt, og er det noe du/dere kan leve med? En underdanig mann er så lite tiltrekkende som du får det, etter min mening, så jeg kunne aldri vært sammen med en. Anonymkode: 5b1f6...989 16
heisann12 Skrevet 17. april 2019 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er vel heller om dere passer sammen seksuelt i det hele tatt, og er det noe du/dere kan leve med? En underdanig mann er så lite tiltrekkende som du får det, etter min mening, så jeg kunne aldri vært sammen med en. Anonymkode: 5b1f6...989 Helt enig. Men vi er en perfekt match på alt annet. Derfor synes jeg det blir litt for dumt å dumpe han på grunnlag av hva han tenner på.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #5 Skrevet 17. april 2019 Min eks var sånn, men jeg klarte det ikke. Det var ikke min greie og jeg følte det var feil. Vi var perfekt ellers, men når jeg ikke ville dominere så ble det ikke sex. Eller 6 mnd uten fant vi ut at det ikke var noe poeng for oss å fortsette. Så jo, det er grunn nok til å avslutte. Anonymkode: 4b86a...b1c 10
heisann12 Skrevet 17. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min eks var sånn, men jeg klarte det ikke. Det var ikke min greie og jeg følte det var feil. Vi var perfekt ellers, men når jeg ikke ville dominere så ble det ikke sex. Eller 6 mnd uten fant vi ut at det ikke var noe poeng for oss å fortsette. Så jo, det er grunn nok til å avslutte. Anonymkode: 4b86a...b1c Æsj, så kjipt. Men jeg synes det er så rart at de underdanige mennene ikke klarer å ha sex på vanlig vis også? Altså at kjærlig sex er helt uaktuelt, og det er bare tennene når man domineres. Det irriterer meg veldig. 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #7 Skrevet 17. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er vel heller om dere passer sammen seksuelt i det hele tatt, og er det noe du/dere kan leve med? En underdanig mann er så lite tiltrekkende som du får det, etter min mening, så jeg kunne aldri vært sammen med en. Anonymkode: 5b1f6...989 Og jeg sliter andre veien med at dama mi tenner på å være domina i senga, selv om jeg egentlig er dominant i senga også. Å si at en underdaning mann er så turn off som det kommer er bare teit, da ei som er dominant som dama mi ville syntes det er turn off hvis jeg ikke var switch og kan spille begge deler. Man må gi og ta, eller finne en som matcher seksuelt. Å kalle det ene eller andre turn off blir bare teit, da alle er forskjellige. Anonymkode: d496b...6c4 5
Hr. Aktiv Skrevet 17. april 2019 #8 Skrevet 17. april 2019 1 time siden, heisann12 skrev: Æsj, så kjipt. Men jeg synes det er så rart at de underdanige mennene ikke klarer å ha sex på vanlig vis også? Altså at kjærlig sex er helt uaktuelt, og det er bare tennene når man domineres. Det irriterer meg veldig. Det samme sier vel han om deg også. Dere er ulike. Sånn er det bare. Hvis ingen vil gi, men bare ta så blir det heller ingen endring i sexen. 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #9 Skrevet 18. april 2019 Du skal aldri ha sex som du ikke vil ha. Aldri. Anonymkode: 406e3...410 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #10 Skrevet 18. april 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Spørsmålet er vel heller om dere passer sammen seksuelt i det hele tatt, og er det noe du/dere kan leve med? En underdanig mann er så lite tiltrekkende som du får det, etter min mening, så jeg kunne aldri vært sammen med en. Anonymkode: 5b1f6...989 Det uthevede har du helt rett i, og du kunne egentlig stoppet der. Anonymkode: 854df...ebb 2
Gjest loveli Skrevet 18. april 2019 #11 Skrevet 18. april 2019 (endret) Klarer han å nyte din dominans når han vet du ikke vil? Isåfall er det meget spesielt og vitner om egoisme. Jeg hadde aldri klart å tenne på at partner gjør noe han ikke vil. Ei heller hadde jeg klart å tenne på sex jeg ikke liker. Tror han at du plutselig skal få øynene opp for å dominere og like det? Da må han endre taktikk, du vil bare få større og større aversjon mot å dominere hvis du fortsetter som du gjør nå. Du kan også begynne å like han mindre og mindre fordi du føler deg presset av han slik du følte under overgrepet. Endret 18. april 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #12 Skrevet 18. april 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Min eks var sånn, men jeg klarte det ikke. Det var ikke min greie og jeg følte det var feil. Vi var perfekt ellers, men når jeg ikke ville dominere så ble det ikke sex. Eller 6 mnd uten fant vi ut at det ikke var noe poeng for oss å fortsette. Så jo, det er grunn nok til å avslutte. Anonymkode: 4b86a...b1c Jeg har avsluttet forhold hvor det er jeg som er den underdanige som ikke får mine behov møtt. Det er helt klart grunn nok. Anonymkode: 854df...ebb 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #13 Skrevet 18. april 2019 Ser for meg at dette er et problem som bare kommer til å vokse og vokse og vokse.... Min eks tente også på å være underdanig. Det var så utrolig TURN OFF at jeg ble helt kvalm. Jeg har ikke problem med å ta styringen - men fotslikkingen, krypingen og ordrene og alt det andre var bare så ekkelt og feil. Syntes han så ut som en stakkarslig fjott og det var ikke sånn jeg ville se på kjæresten min. Jeg gjorde det allikevel. Selv om jeg ikke likte det. Etter noen år hadde jeg begynt å mislike sex og han var seksuelt frustrert. De kjærlige følelsene mine forsvant og plutselig var han utro. Når man har såpass sterke seksuelle preferanser er det viktig å være tydelig på det før man går inn i et forhold. Det er faktisk make or break. Jeg kommer ALDRI til å være med en såpass underdanig mann noensinne igjen. Det er ikke noe for meg. Nå har jeg funnet meg en mann som jeg matcher med seksuelt og vi har det helt fantastisk bra. TS, jeg synes du skal unne deg et bra sexliv. Det har du ikke nå. Sex kan være noe av det beste som finnes hvis du møter den rette. Anonymkode: 3e0be...9eb 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #14 Skrevet 18. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har jeg funnet meg en mann som jeg matcher med seksuelt og vi har det helt fantastisk bra. TS, jeg synes du skal unne deg et bra sexliv. Det har du ikke nå. Sex kan være noe av det beste som finnes hvis du møter den rette. Dette gjelder begge veier, han med sine preferanser fortjener et bra sexliv også. Anonymkode: 854df...ebb 3
Gjest loveli Skrevet 18. april 2019 #15 Skrevet 18. april 2019 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser for meg at dette er et problem som bare kommer til å vokse og vokse og vokse.... Min eks tente også på å være underdanig. Det var så utrolig TURN OFF at jeg ble helt kvalm. Jeg har ikke problem med å ta styringen - men fotslikkingen, krypingen og ordrene og alt det andre var bare så ekkelt og feil. Syntes han så ut som en stakkarslig fjott og det var ikke sånn jeg ville se på kjæresten min. Jeg gjorde det allikevel. Selv om jeg ikke likte det. Etter noen år hadde jeg begynt å mislike sex og han var seksuelt frustrert. De kjærlige følelsene mine forsvant og plutselig var han utro. Når man har såpass sterke seksuelle preferanser er det viktig å være tydelig på det før man går inn i et forhold. Det er faktisk make or break. Jeg kommer ALDRI til å være med en såpass underdanig mann noensinne igjen. Det er ikke noe for meg. Nå har jeg funnet meg en mann som jeg matcher med seksuelt og vi har det helt fantastisk bra. TS, jeg synes du skal unne deg et bra sexliv. Det har du ikke nå. Sex kan være noe av det beste som finnes hvis du møter den rette. Anonymkode: 3e0be...9eb Har helt samme innstilling til submissive menn som deg. Submissive menn er overhodet ikke noe for meg. Husker så godt at han jeg datet kom hjem med et cock-cage/male chastity device, altså et slags bur man låser rundt penis slik at den ikke kan bli erigert. Dette buret kan være låst lenge, vi snakker dager og ikke bare timer... Han var så nervøs og spent på å vise meg buret og viste det frem med forventning i blikket og han var nesten mo i knærne. Han åpnet opp og fortale meg hvilke fantasier han hadde hatt når han kjøpte buret. Han ønsket å bruke det mellom hver gang vi møttes. Vi møttes sjeldent, hver 14,dag. Det eneste jeg tenkte på var hvor ekkelt jeg syntes det var at han ikke fikk vasket pikken ordentlig med den på og hvor grusomt det ville være å åpne buret etter 14.dager. 🤣 Er man ingen match seksuelt blir aldri sexlivet bra. Uten sexliv er man ikke kjærester. (Med mindre det ligger noe medisinsk bak, ingen regler uten unntak, men det er ikke det vi snakker om her). Endret 18. april 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #16 Skrevet 18. april 2019 9 hours ago, Hr. Aktiv said: Det samme sier vel han om deg også. Dere er ulike. Sånn er det bare. Hvis ingen vil gi, men bare ta så blir det heller ingen endring i sexen. Høres jo ut som ts har gitt ganske bra da, men at typen hennes ikke gir en tomme. Anonymkode: 710c4...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #17 Skrevet 18. april 2019 1 minutt siden, loveli said: Har helt samme innstilling til submissive menn som deg. Submissive menn er overhodet ikke noe for meg. Ikke for meg heller, siden jeg er submissiv selv. Men trenger man legge ut i det lange og brede om hvor ekkelt det er med submissive menn? Anonymkode: 854df...ebb 2
Gjest loveli Skrevet 18. april 2019 #18 Skrevet 18. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke for meg heller, siden jeg er submissiv selv. Men trenger man legge ut i det lange og brede om hvor ekkelt det er med submissive menn? Anonymkode: 854df...ebb Tja, hvorfor ikke? Folk er forskjellige, så hvorfor skal submissive menn ta seg nær av noe som skrives her? De er vel sosialt oppegående nok til å vite at de ikke er for alle kvinner. Jeg, som submissiv kvinne, bryr meg ikke noe om at en mann på internett skriver at han ikke synes noe om slike som meg. Men enig i at man ikke nødvendigvis trenger å bruke ord som "ekkelt". Selv om jeg personlig ikke ser problemet med det, det må være lov å ytre sine meninger.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #19 Skrevet 18. april 2019 1 minutt siden, loveli said: Tja, hvorfor ikke? Folk er forskjellige, så hvorfor skal submissive menn ta seg nær av noe som skrives her? De er vel sosialt oppegående nok til å vite at de ikke er for alle kvinner. Jeg, som submissiv kvinne, bryr meg ikke noe om at en mann på internett skriver at han ikke synes noe om slike som meg. Men enig i at man ikke nødvendigvis trenger å bruke ord som "ekkelt". Selv om jeg personlig ikke ser problemet med det, det må være lov å ytre sine meninger. Det er forskjell på å ytre sine meninger, og å male om og utbrodere hvor ufyselig noe er, som bare ikke passer for en selv. Det at folk ikke tar til motmæle betyr ikke at det er fritt frem for alle til å godte seg og rotte seg sammen og hausse hverandre opp til å dele erfaringer om disse ufyselige personene, som det ikke er noe galt med, men som bare ikke passer sammen med en selv og sin egen seksualitet. Det sagt så burde begge parter i akkurat denne saken ta ansvar for sin egen lykke og sitt eget sexliv og finne seg andre partnere. Først og fremst er det mannen, som har de mest spesielle preferansene, som har dette ansvaret akkurat her, istedenfor å prøve å tvinge den andre parten til å tilpasse seg, når det ikke er noe for henne. Anonymkode: 854df...ebb 1
Gjest loveli Skrevet 18. april 2019 #20 Skrevet 18. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på å ytre sine meninger, og å male om og utbrodere hvor ufyselig noe er, som bare ikke passer for en selv. Det at folk ikke tar til motmæle betyr ikke at det er fritt frem for alle til å godte seg og rotte seg sammen og hausse hverandre opp til å dele erfaringer om disse ufyselige personene, som det ikke er noe galt med, men som bare ikke passer sammen med en selv og sin egen seksualitet. Det sagt så burde begge parter i akkurat denne saken ta ansvar for sin egen lykke og sitt eget sexliv og finne seg andre partnere. Først og fremst er det mannen, som har de mest spesielle preferansene, som har dette ansvaret akkurat her, istedenfor å prøve å tvinge den andre parten til å tilpasse seg, når det ikke er noe for henne. Anonymkode: 854df...ebb Tror vi bare har forskjellig smertepunkt når det kommer til hva vi anser for å være sårende, støtende og unødvendige kommentarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå