AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #1 Skrevet 17. april 2019 Hei dere ☺, er det noen som jobber på et medisinsk firma som heter PHARMA? Tenkte å søke der til høsten men vet ikke om jeg må.ha kjempe gode karakterer. Hvilke karakterer må.jeg bestå i og hva må være best?? Og hvordan er det å.jobbe der? Takk for svar alle som har mye å komme med 😊 Anonymkode: d3755...324
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #2 Skrevet 18. april 2019 For å jobbe på lager er det oftest ikke krav om annet enn at man må kunne lese og skrive, være nøyaktig og greie å stable ting. Anonymkode: f2795...ecc
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #3 Skrevet 18. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For å jobbe på lager er det oftest ikke krav om annet enn at man må kunne lese og skrive, være nøyaktig og greie å stable ting. Anonymkode: f2795...ecc Medisinsk lager, med mengder av medisiner, krever litt mer enn som så. Må ganske sikkert sikkerhetsklareres. Anonymkode: 034b3...616 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #4 Skrevet 19. april 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: For å jobbe på lager er det oftest ikke krav om annet enn at man må kunne lese og skrive, være nøyaktig og greie å stable ting. Anonymkode: f2795...ecc Nå er det forskjell på lager. Vi er tross alt ikke i 1920 lenger. På enkelte lager som feks medisinsk, er det være strenge krav. Medisiner kan stjeles og brukes som dop, de må lagres i riktig temperatur osv. Andre lager kan det være strenge ADR krav å forholde seg til og mange sikkerhetshensyn som må tas. De øvrige lagrene er vel som du sier, men husk at vi er i 2019 og flere lagre har blitt/er/vil bli mer automatiserte og da kreves det folk som kan langt mer enn de "egenskapene" du har skissert. Følg nå litt med i tiden. Anonymkode: d4914...037 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #5 Skrevet 19. april 2019 Jeg ante virkelig ikke at det fantes elitelager, slik dere fremstiller det. Man trenger ikke klarering for å pakke sprit til vinmonopolet eller for å levere den i utsalgene deres, og det er da flere som bruker alkohol enn narko og reseptlegemidler fra det svarte markedet. Anonymkode: f2795...ecc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #6 Skrevet 20. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ante virkelig ikke at det fantes elitelager, slik dere fremstiller det. Man trenger ikke klarering for å pakke sprit til vinmonopolet eller for å levere den i utsalgene deres, og det er da flere som bruker alkohol enn narko og reseptlegemidler fra det svarte markedet. Anonymkode: f2795...ecc Men du forstår at det er en viss forskjell? Står medisin feil temperert blir disse ødelagt og kan ikke brukes av pasienter. Er det virkelig flere som gjør det? Hva er egentlig farligst? At noen får tak i vodka eller morfin? Det er ikke snakk om elitelagre, men lagre med restriksjoner der folk trenger opplæring. Tror du de slipper løs hvem som helst for å jobbe med ADR? At personen ikke trenger opplæring og kurs? Virker som om du har noe negativt syn på lageransatte? Har du vært en tidligere og fått sparken? Anonymkode: d4914...037 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #7 Skrevet 20. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du forstår at det er en viss forskjell? Står medisin feil temperert blir disse ødelagt og kan ikke brukes av pasienter. Er det virkelig flere som gjør det? Hva er egentlig farligst? At noen får tak i vodka eller morfin? Det er ikke snakk om elitelagre, men lagre med restriksjoner der folk trenger opplæring. Tror du de slipper løs hvem som helst for å jobbe med ADR? At personen ikke trenger opplæring og kurs? Virker som om du har noe negativt syn på lageransatte? Har du vært en tidligere og fått sparken? Anonymkode: d4914...037 Jeg har jobbet på lager selv, jeg. Bananene skal ikke på kjøl feks, og frysevarer går på egen pall osv. Man trenger ikke gode karakterer for å lære det. Nå har jeg ADR, i motsetning til 95% av de som pakker og bestiller frakt. Sjelden papirene er riktig utfylt. Og vi får stadig beskjed om at det er ADR transport, for så å hente varene og det er en sprayboks inni der.... Også pakker de gjerne eksplosiver sammen med annet ADR gods. Har aldri hentet på Pharma da. Men ser ikke for meg at noen utdanner seg til apotektekniker e. l for så å vase rundt inne på et lager. Anonymkode: f2795...ecc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #8 Skrevet 20. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet på lager selv, jeg. Bananene skal ikke på kjøl feks, og frysevarer går på egen pall osv. Man trenger ikke gode karakterer for å lære det. Nå har jeg ADR, i motsetning til 95% av de som pakker og bestiller frakt. Sjelden papirene er riktig utfylt. Og vi får stadig beskjed om at det er ADR transport, for så å hente varene og det er en sprayboks inni der.... Også pakker de gjerne eksplosiver sammen med annet ADR gods. Har aldri hentet på Pharma da. Men ser ikke for meg at noen utdanner seg til apotektekniker e. l for så å vase rundt inne på et lager. Anonymkode: f2795...ecc Men du har ikke jobbet på medisinsk lager/fryselager/lager i Forsvaret eller politiet osv osv. Det er mange lager som du sier men det er stor forskjell på feks asko/bama lagre og veldig mange andre. Anonymkode: d4914...037 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå