Skriblerinna Skrevet 17. april 2019 #1 Skrevet 17. april 2019 Noen som har noen fiffige løsninger, fine fargevalg, spennende interiørtips til soverommet? Trenger ikke være bilder altså, men moro hvis noen vil vise det fram. Trenger inspirasjon! 1
Zienna Skrevet 18. april 2019 #2 Skrevet 18. april 2019 Pusset opp soverommet vårt for et par år siden, og er enda fornøyd. Men smak er forskjellig, og soverommets beliggenhet, tilgang til lys osv. har også mye å si. Malte med Dempet sort (matt) på veggene. Skråtak med bjelker og alle vinduer/dører med omramning ble malt hvite (i fargen Chi). Hadde opprinnelig skyvedørsgarderobe, men fjernet alle dører og også hyllene innvendig. Utvidet i stedet med klesstenger slik at det bare kan henges opp klær her. For å få plass til jumpere, undertøy, topper, T-skjorter, belter osv. kjøpte jeg en billig, hvit romdeler med mange rom på Jysk. Skrudde den fast til veggen på langs (la bare en tre list under for støtte). I noen hyller har jeg satt inn kurver, mens andre er åpne. Hang også opp to knagglister, èn til hver av oss, på hver vår side av sengen. Det er praktisk å henge klærne man tar av seg der. Siden jeg synes det blir kjedelig med bare sort og hvitt, er lamper og sengeteppe/puter i gult, rødt, oransje og grønt. 3
Skriblerinna Skrevet 20. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2019 På 18.4.2019 den 22.18, Zienna skrev: Pusset opp soverommet vårt for et par år siden, og er enda fornøyd. Men smak er forskjellig, og soverommets beliggenhet, tilgang til lys osv. har også mye å si. Malte med Dempet sort (matt) på veggene. Skråtak med bjelker og alle vinduer/dører med omramning ble malt hvite (i fargen Chi). Hadde opprinnelig skyvedørsgarderobe, men fjernet alle dører og også hyllene innvendig. Utvidet i stedet med klesstenger slik at det bare kan henges opp klær her. For å få plass til jumpere, undertøy, topper, T-skjorter, belter osv. kjøpte jeg en billig, hvit romdeler med mange rom på Jysk. Skrudde den fast til veggen på langs (la bare en tre list under for støtte). I noen hyller har jeg satt inn kurver, mens andre er åpne. Hang også opp to knagglister, èn til hver av oss, på hver vår side av sengen. Det er praktisk å henge klærne man tar av seg der. Siden jeg synes det blir kjedelig med bare sort og hvitt, er lamper og sengeteppe/puter i gult, rødt, oransje og grønt. Det hørtes flott ut! Takk for svar! Men ser det ikke rotete ut uten skyvedører og med åpne hyller?
Zienna Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 13 timer siden, Skriblerinna skrev: Det hørtes flott ut! Takk for svar! Men ser det ikke rotete ut uten skyvedører og med åpne hyller? Det krever en viss orden, ja :) Fordelen er at det er oversiktlig. 1
Gjest LaptopPute Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 On 4/21/2019 at 12:44 AM, Zienna said: Det krever en viss orden, ja Fordelen er at det er oversiktlig. Fargesortering er utrolig greit da. Da ser det pent ut. Også er det lurt og legge vekk sesongklær og slikt et annet sted. Et rom blir gjerne større hvis man tar bort dørene, så er utrolig lurt.
Gjest LaptopPute Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 On 4/18/2019 at 10:18 PM, Zienna said: Pusset opp soverommet vårt for et par år siden, og er enda fornøyd. Men smak er forskjellig, og soverommets beliggenhet, tilgang til lys osv. har også mye å si. Malte med Dempet sort (matt) på veggene. Skråtak med bjelker og alle vinduer/dører med omramning ble malt hvite (i fargen Chi). Hadde opprinnelig skyvedørsgarderobe, men fjernet alle dører og også hyllene innvendig. Utvidet i stedet med klesstenger slik at det bare kan henges opp klær her. For å få plass til jumpere, undertøy, topper, T-skjorter, belter osv. kjøpte jeg en billig, hvit romdeler med mange rom på Jysk. Skrudde den fast til veggen på langs (la bare en tre list under for støtte). I noen hyller har jeg satt inn kurver, mens andre er åpne. Hang også opp to knagglister, èn til hver av oss, på hver vår side av sengen. Det er praktisk å henge klærne man tar av seg der. Siden jeg synes det blir kjedelig med bare sort og hvitt, er lamper og sengeteppe/puter i gult, rødt, oransje og grønt. Har du lenke til romdeleren fra Jysk?
Zienna Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 3 timer siden, LaptopPute skrev: Har du lenke til romdeleren fra Jysk? Tror det var denne: https://jysk.no/oppbevaring/reoler-og-romdelere/basic/romdeler-haldager-8-rom-hvit Ser at den koster 600 kr, og det må jo kalles billig. 1
Gjest LaptopPute Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 15 minutter siden, Zienna said: Tror det var denne: https://jysk.no/oppbevaring/reoler-og-romdelere/basic/romdeler-haldager-8-rom-hvit Ser at den koster 600 kr, og det må jo kalles billig. Åh, skikkelig fin takk! Ja 600kr er billig. Minner meg om Kallax-hylla fra Ikea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå