Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 jeg har ikke bestemt meg enda, men ser utei butikkene at forbredelsene er i gang. har funnet en fin dress, men tenker at det kanskje er litt kjedelig.. man skal kanske pynte seg litt mer?? skjørt og greier????
Midnattsol Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Jeg skal ha vanlige klær på meg og traske rundt i London. Ellers hadde det vel blitt blå nordlandsbunad.
Gjest Formosiss Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal jobbe eller om jeg skal feire. Har veldig lyst til å ha min flotte gudbrandsdals festdrakt, men det blir kanskje litt vanskelig å få den ned fra Gudbrandsdalen til Oslo? Vi får se.
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #9 Skrevet 21. april 2005 Slenger vel på meg noe som ser litt mer fint ut enn det jeg går i med til vanlig. Synes det er så trist å ha blitt for gammel til å løpe rundt og være med på leker og innhalere helium Snufs
Gjest Turi Skrevet 21. april 2005 #10 Skrevet 21. april 2005 Får nok ikke på meg bunaden min i år heller :-( Men kjøpte en søt TulipogTatamo drakt tidligere i vår, og den skal jeg ha på meg :-)
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #11 Skrevet 21. april 2005 Får nok ikke på meg bunaden min i år heller :-( quote] Uff nei, skjønner hva du mener. I fjor spurte onkelen min meg hvorfor jeg ikke hadde bunaden på meg. Grr.. Blir nok ikke bunad i år heller - men skal i bryllup i juli, så satser på at den passer da.
Nella Skrevet 21. april 2005 #12 Skrevet 21. april 2005 Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal jobbe eller om jeg skal feire. Har veldig lyst til å ha min flotte gudbrandsdals festdrakt' date=' men det blir kanskje litt vanskelig å få den ned fra Gudbrandsdalen til Oslo? Vi får se.[/quote'] Den har jeg også. Og skal jeg ha på meg. Det beste av alt er at i år kommer den til å passe så mye bedre enn i fjor :-)
Grooo Skrevet 21. april 2005 #13 Skrevet 21. april 2005 Usj, må jeg begynne å tenke på det alt nå? Bunaden er alt for stor, er vel litt sent ute for å få tatt den inn nå, eller kanskje det går?
Midnattsol Skrevet 21. april 2005 #15 Skrevet 21. april 2005 Gjærbunaden min! :-) Heter det ikke Jærbunad..?!
Titti72 Skrevet 21. april 2005 #16 Skrevet 21. april 2005 Bikini!!!! 8) Jeg skal ikke delta på skolen i år. Jeg har vært i 17-mai komiteen i 3 år så nå er jeg skikkelig DRITT LEI av alt som har med loddsalg, potetløp, kakesalg og urtråkige taler. I år feires dagen på sjøen i nyinnkjøpt båt.... Så da blir det bikini hvis sola skinner! Hvis ikke, kamobukse og tykk genser!
Amarone Skrevet 21. april 2005 #17 Skrevet 21. april 2005 Bunad, om jeg tør.. Skal på vennefrokost (som nok blir en fylleettermiddag etterhvert), og vil ikke ødelegge den. Kanskje fra morgenen av, om jeg kan skifte senere hos de vi skal være hos...
Anglofil Skrevet 21. april 2005 #20 Skrevet 21. april 2005 Russetøy Men ellers ville det blitt bunad Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå