AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #1 Skrevet 17. april 2019 Jeg lurer svært på det. Det er jo som at jeg lese en løve og forstå hva den vil. Eller en sebra. Eller en katt. og hvorfor brukes ikke disse menneskekunnskapene til positive formål fremfor å se lumsk på individer? Er det fordi andre skal straffes for at de selv har blitt forsmådde? Eller er det bare lav IQ som gjør seg gjeldende? For å legge skylden på andre. Det er verdens letteste å finne feil på andre, skal ikke ting være litt mer komplisert enn som så? Og hvorfor liker tapere så godt vinnere, når de avviser tapere selv? Er det fordi at de er et unntak? Men hva hvis 90% er et unntak, hva med de ekte unntakene? De som går sine egne veier (på ekte). Og ikke de som er menneskekjennere fordi de ikke klarer å anskaffe seg egne aktiviteter som utvikler dem og får dem til å bli selvstendige. Hvorfor er det så mye motsatt psykologi i samfunnet. Er det slik at det er ‘synd’ på ‘menneskekjennere’ og at man bør la dem være i fred? Slik man lar gamle mennesker være i fred. Siden de ikke forstår at utstrålingen deres ikke er noe verdt å kringkaste. Ingen inspirasjon eller noe. Har testet dette ut ved å utgi meg som en slubbert. Og herregud - folk elsker å dømme. Igjen - motsatt psykologi (på ekte) Altså at den er autentisk. Og ikke minst altruistisk. Hvem gidder å fremstå som en idiot helt frivillig. Men noen må ta ansvaret og ingen gjør det omtrent. Så at alt er relativt holder ikke vann. Folk forventer kvalitet, dermed kan ikke noe være relativt. Hvis man er interessert i redelighet og anstendighet. tenk på det neste gang du dømmer. Kanskje det er noen som har tatt ansvar slik at du kan stå der og være kul med bein som bærer preg av alt annet enn skjønnhet. Jeg inkluderer ikke trente rumper som skjønnhet. Ofte er det bare to baller uten substans. og en annen ting: er folk stolt over rumpen sin? Det er jo flaut. Og ikke minst knær. Som om de har knærne til Zlatan (før skaden). klumpete knær og bein og dårlig snitt på klær. hvorfor tar slike folk plass? Det er jo ødeleggende for samfunnet. Anonymkode: 281fa...c52
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #2 Skrevet 19. april 2019 leste du gjennom den teksten før du postet innlegget? jeg forstår ingen ting av hva du snakker om, hvor du vil eller hva du mener. Anonymkode: 7c903...875 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #3 Skrevet 19. april 2019 Her er det noen som har kranglet med noen og ikke roet seg før hen satte seg ved tastaturet. Anonymkode: 65f8a...90c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå