Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig greia med at folk går helt amok i butikkene? De er da tross alt bare stengt i en dag eller to. Folk handler jo som om dommedag er like om hjørnet. (De samme menneskene som gikk amok igår er ofte å se på butikken igjen allerede på lørdag) 

Anonymkode: bafa7...11e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange av de har ikke planer om å dra på butikken resten av påska. Hvorfor handle for to dager når man like gjerne kan handle så man har frem til hverdagen starter igjen? 

Anonymkode: 33496...1f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Amok vil jeg ikke si at jeg går, men jeg var innom i dag og kjøpte bleier til to barn, frukt og mat til en familie på seks, samt en familie som kommer på besøk.. Jeg antar folk handler mye mer enn vanlig kanskje av samme grunn som jeg handlet mer enn jeg trengte... De skal kanskje være vertskap og vet ikke helt hva gjestene liker best og kjøper derfor større utvalg enn før + at folk gjerne koser seg ekstra med dessert, godteri eller is i helgen. 

Anonymkode: c1fbd...d0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler stort sett inn til neste uke på torsdager, og da fyller jeg omtrent vogna. Kjøpte nok litt mer godteri enn jeg pleier denne gangen, men utover det var det ganske likt som når jeg handler på hvilken som helst torsdag. Er det så rart at folk venter til rett før påske med å storhandle? Er ikke alle som gidder å dra på butikken hver dag.. 

Anonymkode: d8ebc...09c

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig greia med at folk går helt amok i butikkene? De er da tross alt bare stengt i en dag eller to. Folk handler jo som om dommedag er like om hjørnet. (De samme menneskene som gikk amok igår er ofte å se på butikken igjen allerede på lørdag) 

Anonymkode: bafa7...11e

Noen ukehandler faktisk på slutten av en uke. Nå må de ukehandle på tirsdag eller onsdag og det skal vare til slutten av neste uke. 

Noen skal ha nesøk i påsken, og trenger å handle ekstra av den grunn, og atter andre skal på ei mat og utsturstømt hytte i påsken. 

Folk har sine grunner. Ingen forventer vel at dommedag skal inntre de nærmeste dagene. Det holder da tross alt at Notre Dame har brent. 

Anonymkode: e10a1...86b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...