Djungelvrål Skrevet 17. april 2019 #1 Skrevet 17. april 2019 Har brukt Age Rewind og Fit Me fra Maybelline i mange år men ser meg om etter en som ikke fremhever linjer etter noen timer. Det ser som regel bra ut i 3-4 timer men så begynner det å se tørt ut og fremhever linjer under øynene. Klapper inn en liten mengde og blender ut med beautyblender og legger et tynt lag pudder over til sist. Jeg redder det noen ganger med å klappe forsiktig inn en pitteliten dråpe øyekrem eller fuktkreme over etter noen timer, men ikke bestandig det funker. Har også tidligere brukt Effacernes fra Lancome, noen fra MAC og andre jeg ikke husker navnet på. Litt nysgjerrig på Shapetape fra Tarte men kjedelig å bestille og betale endel hvis den ikke funker.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #3 Skrevet 18. april 2019 Jeg er fornøyd med bareminerals sin. Den blir ikke sånn «tørr» som de andre. Den verste jeg har prøvd vat «it», det oppskrytte merket for rød og moden hud, helt grusom make up! Har også prøv mac og den fra Maybeline som har en sånn roll on lignende tupp. Og en fra smashbox, men den ble også for tørr til under øyne, men funket fint til å dekke pigment flekker etc. Anonymkode: 63a56...4b6
Nerine_ Skrevet 18. april 2019 #4 Skrevet 18. april 2019 Nå i det siste jeg har faktisk bare brukt nyx wonder stick, altså highlighter enden av den. Jeg har problemer med noe tørr hud, og mange av concealerene jeg har prøvd fremhever tørre partier og striper seg etter noen timer. Lurte på tarte sin for en stund siden, men mener å ha lest litt forskjellig om den.
Kvalitet Skrevet 18. april 2019 #5 Skrevet 18. april 2019 Vet elixir er et anbefalt merke. Har ikke prøvd den selv, men har kollegaer i slutten av 40 årene som ser smashing ut i huden selv om de i utgangspunktet har hudsykdom/ problem hud.
Djungelvrål Skrevet 18. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2019 Nå har jeg bestilt denne, har lest endel bra om den. Billig da om jeg i verste fall ikke skulle like den. https://no.lookfantastic.com/bourjois-radiance-reveal-concealer-various-shades/11232478.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå