AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #1 Skrevet 17. april 2019 Jeg har et lån på 70 000 på effektive 10.5% rente. Vet noen av dere er av en bank som kunne tilbydd meg lavere rente? Jeg har ingen sikkerhet, men fast inntekt. Ingen betalingsanmerkninger og har aldri hatt det. Anonymkode: d633d...8c5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #2 Skrevet 17. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har et lån på 70 000 på effektive 10.5% rente. Vet noen av dere er av en bank som kunne tilbydd meg lavere rente? Jeg har ingen sikkerhet, men fast inntekt. Ingen betalingsanmerkninger og har aldri hatt det. Anonymkode: d633d...8c5 Om du finnner noe med lavere rente, så betyr ikke det automatisk at du får flytte et usikret forbrukslån. Kvitt deg med galskapen, forbrukslån er dyre og ufornuftige lån. Anonymkode: 0d438...552 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #3 Skrevet 17. april 2019 Eier du noe av verdi som kan stilles som sikkerhet, da? Anonymkode: f4f05...4d4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #4 Skrevet 17. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om du finnner noe med lavere rente, så betyr ikke det automatisk at du får flytte et usikret forbrukslån. Kvitt deg med galskapen, forbrukslån er dyre og ufornuftige lån. Anonymkode: 0d438...552 Skjønner. Ja, det er det jeg holder på med, så derfor undersøker jeg mulighetene for å finne noen som kan tilby meg lavere rente. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eier du noe av verdi som kan stilles som sikkerhet, da? Anonymkode: f4f05...4d4 Jeg mener jeg har det. Jeg har en bolig og jeg har flere fond. Men min bank mente det ikke holdt. Derfor er jeg ute etter tips på hvilken annen bank jeg kunne ha prøvd meg på. Anonymkode: d633d...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå