AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #1 Skrevet 17. april 2019 Meg og min partner er alt for like når det kommer til sex.. begge vil styre "showet ". Beklager hvis innlegget er for detaljert, men må være direkte for å vise problemet 😅 Vi er rett under 30 års alderen, og har begge tidligere hatt forhold hvor sexen har fungert bra. Men mellom oss blir det litt krasj.. Han vil styre, som regel bare doggystyle, og det er greit, men i lengden litt trasig, fordi jeg sliter med å få orgasme i denne stillingen.. Jeg liker også best å styre, da oftest ved å sitte på toppen, men han takler det ikke. Og ereksjon forsvinner.. så blir det doggy likevel.. Har noen noe råd? Vi har prøvd utallige stillinger, men enten så mister han gnisten, eller så blir det ingen orgasme på meg. Igjen, beklager hvis dette ble for detaljert.. Anonymkode: 2a019...0de
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #2 Skrevet 17. april 2019 Det var så detaljert at jeg evner ikke svare. Anonymkode: 19afd...1e6 1
Nerine_ Skrevet 17. april 2019 #4 Skrevet 17. april 2019 Altså, det er umulig å gjennomføre et samleie med ulike stillinger? Han er bare tent om han kan ta deg bakfra? Sært! 8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #5 Skrevet 17. april 2019 Ja, andre stillinger virker håpløst, og jeg føler meg litt underdanig da jeg er vandt til å være på toppen.. Anonymkode: 2a019...0de
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #6 Skrevet 17. april 2019 Visst er du detaljert, men for min del er du detaljert på feil måte. Det jeg trenger å vite for å svare er hvor godt alt annet enn sex fungerer for dere, hvor tiltrukket dere er av hverandre og hvor viktig det er for deg å satse på dette forholdet. Anonymkode: 5cd56...a8b 4
Gjest NotYou Skrevet 17. april 2019 #7 Skrevet 17. april 2019 Dårlig match rett og slett. Og han takler ikke å ha deg på topp? 😳 ikke bra..
Nerine_ Skrevet 17. april 2019 #8 Skrevet 17. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, andre stillinger virker håpløst, og jeg føler meg litt underdanig da jeg er vandt til å være på toppen.. Anonymkode: 2a019...0de Det bør du isåfall jobbe med, tviler på at så mange menn gidder å basere hele sitt sexliv på og ligge på rygg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #9 Skrevet 17. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visst er du detaljert, men for min del er du detaljert på feil måte. Det jeg trenger å vite for å svare er hvor godt alt annet enn sex fungerer for dere, hvor tiltrukket dere er av hverandre og hvor viktig det er for deg å satse på dette forholdet. Anonymkode: 5cd56...a8b Alt annet fungerer bra, vi lever veldig godt sammen. Og jeg vil ikke gi opp forholdet av en så liten ting, samtidig som sex-livet har en del å si i et forhold.. Anonymkode: 2a019...0de
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #10 Skrevet 17. april 2019 3 minutter siden, Nerine_ skrev: Det bør du isåfall jobbe med, tviler på at så mange menn gidder å basere hele sitt sexliv på og ligge på rygg. Ja, selvfølgelig, jeg krever ikke at det skal snu fullstendig. Men at vi kan "samarbeide" på noe vis.. Anonymkode: 2a019...0de
Nerine_ Skrevet 17. april 2019 #11 Skrevet 17. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alt annet fungerer bra, vi lever veldig godt sammen. Og jeg vil ikke gi opp forholdet av en så liten ting, samtidig som sex-livet har en del å si i et forhold.. Anonymkode: 2a019...0de Det høres jo ut som om dere begge har veldig stusselige/sære krav til hvordan et samleie skal gjennomføres, dere bør anse det som mer enn en bagatell. 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #12 Skrevet 17. april 2019 Her er det motsatt, han vil bare ligge der mens jeg svetter dritten ut av meg! Anonymkode: 36e0e...287 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #13 Skrevet 17. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alt annet fungerer bra, vi lever veldig godt sammen. Og jeg vil ikke gi opp forholdet av en så liten ting, samtidig som sex-livet har en del å si i et forhold.. Anonymkode: 2a019...0de Hva med misjoner og andre stillinger? Høres så kjedelig ut med barre en stilling! Anonymkode: 627d0...ca8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #14 Skrevet 17. april 2019 Hos oss er det også slik at begge vil styre showet, og begge tenner nok på å være den dominerende part. Han mister derimot litt tenning når jeg styrer, så hos oss styrer han nå mer, siden jeg er litt mer switch, mens han er kun dominant. Vi har funnet en måte som fungerer for vår del. Kan det være dette han sliter med? Altså at han mister tenning ved å ikke få være dominant? Men at det kun skal være doggy var sært.. Anonymkode: e8181...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå