Isabel Skrevet 27. august 2002 #1 Skrevet 27. august 2002 Noen som har ei bra og billig oppskrift på hjemmelaget ansiktmaske??
Lissie Skrevet 28. august 2002 #2 Skrevet 28. august 2002 Hei! Her finner du oppskrifter på hjemmelagede ansiktsmasker og andre egenpleieprodukter. Linken er fjernet. Ønsker du å selge egne produkter så ta kontakt med Gry for å kjøpe annonseplass. Skravla (mod) Lykke til!
Gjest Bisma ,ikke innlogget Skrevet 30. august 2002 #3 Skrevet 30. august 2002 Her er noen oppskrifter,men jeg må vite hvilke hud type du er. Gulrot ,avokado & krem. 1/2 kopp fløte 1 moset gulrot 1 moset avokado 3 sp honning Rør alt dette i en bolle ,smør ansiktet & halsen. Denne masken er god for skadet og rynket hud ,etter gjentatte behandlinger vil du se restult. Gulroten den innholder beta-kreaton.Avokadoen er rik på E vitaminer ,fløten er full av kalsim & protein. Jeg anbefaler denne boken Secrets of the spas av Catherine Bardey. mvh Bisma
Gjest care Skrevet 30. august 2002 #4 Skrevet 30. august 2002 Kan anbefale en bok som heter: "SPA nyt kurbadets gleder hjemme" av siân rees. Her får du gode tips når det gjelder alt fra aromaterapi til hårmasker. Her finner du også mange forskjellige anskiktmasker til forskjellige hudtyper.
Lissie Skrevet 30. august 2002 #5 Skrevet 30. august 2002 til fjerning av linken. Linken gikk ikke til produkter som jeg selger. Linken gikk til hud- og hårsider med oppskrifter som brukerne kan lage sine egne produkter med.
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Noen som har ei bra og billig oppskrift på hjemmelaget ansiktmaske??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå