Gå til innhold

Tips mot dårlig sexlyst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har bestemt oss for å prøve å få barn. Det er bare ett problem. Jeg sliter med veldig dårlig sexlyst. Eller det vil si, jeg liker å onanere, å gjør det nesten hvær dag (med vibrator), men jeg føler at jeg skjelden har energi til å ha sex med sambo. Han er mye på samme plan som meg, han nyter gjerne en handjob, men det å få han til å penetrere meg å komme inni meg er ikke alltid like lett. Det virker litt som at han bare vil jeg skal runke ham til han kommer, å så ferdig med det. Men det blir jo ikke barn av det. 

Så nå spør jeg her. Er det noen som har gode tips til å øke sexlysten vår? 

Anonymkode: 6aab1...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis dere trives slik det er i dag, kan dere jo bare onanere sammen, men at han avslutter med å penetrer deg og avlevere i sjeden. 

AnonymBruker
Skrevet

Les deg litt opp på google generelt. Sikkert flere som har samme problem. Ta noe kost tilskudd som rosenrot og ginseng for eksempel. De selger mye bra og rent på iherb.com. 

Hva med å kjøpe inn noe nytt sexy undertøy også. Kjøp noe nye boksere til mannen i samme slengen. Kjøp deg en ny parfyme i tillegg. Gjør et par romantiske ting dere sjeldent gjør ellers sammen nå. Kan være det setter i gang noen nye følelser. 

Anonymkode: de732...2ef

AnonymBruker
Skrevet

Dump han

Anonymkode: 3a3a9...11c

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dump han

Anonymkode: 3a3a9...11c

Hvorfor det? Jeg elsker han jo, å vil gjerne ha barn med han. At vi begge sliter litt med sexlysten syns jeg ikke er dumpegrunn. Det er veldig godt når vi først har sex, det bare er ikke så ofte. Å egentlig klarer vi oss veldig fint med å ha sex så skjelden som vi har, med bare onani ellers, men om jeg skal bli gravid må vi jo nødvendigvis ha sex.

Hilsen TS

Gjest Alterego666
Skrevet

Begge har jo sexlyst, men ikke rettet mot hverandre.

Få ham til å sprute i en sprøyte som du kan inseminere deg med. Da slipper dere å ja sex med hverandre. Problem solved.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Jeg elsker han jo, å vil gjerne ha barn med han. At vi begge sliter litt med sexlysten syns jeg ikke er dumpegrunn. Det er veldig godt når vi først har sex, det bare er ikke så ofte. Å egentlig klarer vi oss veldig fint med å ha sex så skjelden som vi har, med bare onani ellers, men om jeg skal bli gravid må vi jo nødvendigvis ha sex.

Hilsen TS

Jeg spør igjen? Kan dere onanere sammen også avslutter han inni deg? Evt at du er tilgjengelig når han onanerer slik at han kan komme i deg? Dere må ikke ha penetrerende sex for å bli gravide, men han må nødvendigvis avlevere sæden sin i deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Naturen er slik at enkelte ikke skal ha barn sammen. Når dere lever så tydelig i et kost nytte forhold så vil det ikke være sunt for et barn. Dere er nok sammen fordi dere skal oppfylle hva dere tror er forventet. Helt ærlig så tror jeg dere vil erkjenne det over tid. Mange mennesker sliter med å erkjenne at de lever i et rent praktisk forhold enn i et forhold basert på kjærlighet og seksuell drive. Det finnes tre typer forhold, og dere viser tydelig tegn på den ene varianten. Dere er ikke alene. Husk at gråsteinen ikke er mer fargerik på andre siden av gjerdet. Den du har fungerer like bra som fyllmasse i livets tomrom som den andre. Brutalt, men sant.

Anonymkode: dbda9...95a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...