Gå til innhold

Når purrer man...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

... på folk som ikke har klart å si ifra om de kommer i bryllupet eller ikke?

Fristen gikk ut i går, og det er 6 invitasjoner (10 pers) som ikke har gitt lyd fra seg! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når tiden nærmer seg for å bestille endelige antall kuverter.

Hilsen Trille

Skrevet

Jeg ville ventet en uke ca, så ville jeg tatt en telefon til de det gjelder.

Gjest Gjest 2
Skrevet
Når tiden nærmer seg for å bestille endelige antall kuverter.

Hilsen Trille

Men tenk om de faktisk ikke har fått invitasjonen (borte i posten) - da er det litt sent kanskje å snakke med de en uke eller to før bryllupet

Dessuten er det også andre ting som må gjøres, så det er greit å vite hvem som kommer eller ikke. Jeg har et stort prosjekt når det gjelder bordkort f.eks

Skrevet

Jeg har satt SU-fristen til fredag, og vil nok ta en ringerunde/få noen til å fiske på fredag.

Et vennepar av meg og en venninne av oss begge har ikke svart, så jeg har tenkt å la en felles venninne (som skal i bryllupet) forhøre seg med paret for å se om de har fått invitasjonen, og så hinte om at de bør 'få ut finger'n'... :wink:

Venninnen skal jeg selv mase på, eller la min kjære gjøre - vet hun har fått invitasjonen, men hun har det ikke helt godt om dagen, så jeg har ikke fått snakket så mye med henne de siste månedene.

Uansett: Føler at fristen er klar nok, og man kan purre etter den. Vi har bare tre uker mellom frist og bryllup, så vi kan ikke akkurat gi folk en uke ekstra.

Skrevet

Hvis dere har så kort frist som 2 uker i forkant, ville jeg stille og rolig tatt en ringerunde i dag, og bare sagt det på en pen måte at dere lurer på om de kommer eller ikke, da dere må vite det pga. resterende planlegging! :wink:

Det er IKKE frekt, og jeg tror nok de fleste vil ha forståelse for det!

Skrevet

Vi hadde svarfrist sist fredag, på søndag ringte vi til de som ikke hadde svart.. Det var faktisk en som ikke hadde fått invitasjonen sin, så han fikk noen dager ekstra på å finne ut om han fikk fri ifra jobb etc.

En frist er en frist, så om du ringer et par dager etterpå bør vel det være greit...

De fleste vi ringte til sa:

Å, ja det er sant.. Det var tidsfrist.. Selvsagt kommer vi..

Skrevet
Hvis dere har så kort frist som 2 uker i forkant, ville jeg stille og rolig tatt en ringerunde i dag, og bare sagt det på en pen måte at dere lurer på om de kommer eller ikke, da dere må vite det pga. resterende planlegging! :wink:

Det er IKKE frekt, og jeg tror nok de fleste vil ha forståelse for det!

Helt enig med Teddy Toria her. Det er ikke frekt i det hele tatt dersom fristen er så kort... :)

Skrevet

Synes ikke det er frekt om fristen er lang heller.. Vi har frist 2 mnd før bryllupet, og de som ikke har svar 2 dager etter fristen( om det er noen) vil få en tlf fra meg :-)

Skrevet

Det kommer jeg også til å gjøre, ringe nokså kjapt! Synes ikke det er frekt uansett - det som er litt frekt, det er folk som ikke klarer å svare, med mindre de ikke har mottatt noen invitasjon selvsagt...

Skrevet

Har nå bedt venninnen min purre på venneparet som ikke har svart - først fiske litt og finne ut om de har fått invitasjonen, så spørre om de husker at fristen er i morgen... :wink:

Jeg klarte ikke å dy meg - var og besøkte henne i dag, så det passet seg bare slik. :wink:

Gjest me next
Skrevet

kanskje du kunne ha tatt deg en liten ringe runde :wink:

Skrevet

ikke no særli med gjester som ikke svarer - håper vi slipper det! :wink:

gjør som di over her skriver ta deg en runde m tel.f :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...