Gå til innhold

Er string ut?

Når du skal pynte deg ekstra for partneren  

56 stemmer

1. 1. Hva er valget av undertøy?

• String
      18
    • Tanga
      3
    • Korsett + string
      3
    • Fransk åpning
      3
    • Hofteholder
      4
    • Hipster
      24
    • Han bryr seg ikke
      13
    • Går uten noenting
      4

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker string når jeg er ute, og hipster når jeg er hjemme eller går med løse joggebukser. Synes stringtruser er behagelige, mine truser er i rett størrelse og i mykt stoff, så de gnager ikke. Kan ikke gå med truser som dekker deler av, eller hele, rumpa - da får jeg et stygt skille som vises gjennom jeans og tights. 

Anonymkode: d8d57...242

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å si det men tanken på noe som ligger mot anus  hele dagen og får, nødvendigvis, endtarmsbakterier på seg, er  veldig lite sexy , i mine øyne. 

Anonymkode: 4a0ec...678

Men hva slags størrelser og modeller er det dere kjøper om dere får til dette??? Eller drar dere den helt oppi? 

Hos meg legger stringvariantene seg helt fint, og synes også bakfra. De beveger seg på ingen måte oppi ting gjennom dagen. Og er derfor noe av det mest behagelige jeg kan bruke, kombinert med at det ikke synes gjennom tynnere stoffer. 

Anonymkode: f09ee...345

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker truser jeg syns er komfortable i ulike anledninger. Til hverdags bruker jeg vanlige stringtruser siden jeg ikke klarer tanken på at trusekanten skal vises og fordi jeg liker det. Når jeg pynter meg har jeg på meg litt finere stringtruser, fordi det er det jeg er mest komfortabel med. Når jeg skal sove bytter jeg til hipster-truser, delvis fordi jeg liker å legge meg i rene truser og delvis fordi jeg foretrekker at rumpa er litt mer dekt til når jeg har lagt meg under dyna. 

Jeg er sikkert litt sær som bytter truse to ganger om dagen, men det får meg til å føle meg vel så jeg bryr meg ikke. 

Ellers har jeg vokst forbi å bruke trendy truser. Jeg begynte med string på ungdomsskolen fordi "alle" brukte det, men jeg fant ut hva jeg likte og ikke likte lenge før jeg var ferdig i tenårene og fortsetter slik nå som jeg er 24. 

Det er forresten helt idiotisk at folk her i tråden dømmer andre kvinner for å bruke stringtruser, skjerp dere!

Anonymkode: d6d1c...bcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva slags størrelser og modeller er det dere kjøper om dere får til dette??? Eller drar dere den helt oppi? 

Hos meg legger stringvariantene seg helt fint, og synes også bakfra. De beveger seg på ingen måte oppi ting gjennom dagen. Og er derfor noe av det mest behagelige jeg kan bruke, kombinert med at det ikke synes gjennom tynnere stoffer. 

Anonymkode: f09ee...345

Hos meg, uansett størelse, gnager de seg opp mellom skinkene og jeg føler for å gå å dra de ut igjen hele dagen. Alle er ikke like 

Anonymkode: ee02f...309

Skrevet

Har ikke brukt stringtruser siden tenårene og vil ikke tilbake dit 😊 nå går jeg i hipster og det er det samboer liker best og😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...