Gå til innhold

Er string ut?

Når du skal pynte deg ekstra for partneren  

56 stemmer

1. 1. Hva er valget av undertøy?

• String
      18
    • Tanga
      3
    • Korsett + string
      3
    • Fransk åpning
      3
    • Hofteholder
      4
    • Hipster
      24
    • Han bryr seg ikke
      13
    • Går uten noenting
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hører mange snakker om at string er helt ut. Selv elsker jeg å bruke string og nesten alle venninene mine bruker det også. Nei, jeg har ikke hatt sopp osv, da jeg dusjer og bytter undertøy hver dag. Typen er også veldig fornøyd med at jeg bruker string/tanga. Merker selv at jeg føler meg bedre med det enn hipster o.l

Er det bare meg og min krets, eller er det flere også som holder på 90 tallsmoten? Hva liker partneren din? 

K 26

Anonymkode: 82e4d...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

String har jeg ikke brukt på mange år. Syns det er ubehagelig, og jeg syns heller ikke at det er den trusevarianten som ser best ut på. 

Hofteholder er forresten er merkelig alternativer, da flertallet av oss forhåpentligvis har truse etter eget ønske under/over. 

Endret av Nerine_
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns string er ubehagelig. mannen bryr seg lite, det skal jo bare av.

Anonymkode: 90caa...3b1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bestemorstruser, jeg synes det er mest behagelig. Skal jeg 'pynte meg' i undertøyet, tar jeg på en med blomstermønster kontra ensfarget svart. 

Om jeg får en kjæreste igjen, får han tåle trusene som de er. Kvinne, et par år unna 40.

Anonymkode: 13491...68a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min kunne ikke brydd seg mindre om undertøy, det er det som er under han liker får jeg høre 😂 så her går det i ganske vanlige truser. Mest behagelig, holder seg på plass, å ikke minst; de graver seg ikke opp i ræva som en string. 

Anonymkode: ee02f...309

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt sansen for string, men brukte det da jeg var yngre, og bare fordi «alle andre» gjorde det. En dag på tredemølla fikk jeg nok. Hele treningsøkta kjentes stringen som et tau som ble dradd opp og ned mellom rumpeballene mine, som når man drar en tanntråd fram og tilbake. Da jeg kom hjem, fant jeg fram ei saks. Sint klippet jeg over alle stringtrusene, og kastet dem. Siden da, har jeg bare brukt andre truser.

Anonymkode: 9d784...43c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bruker forresten ingen av de nevnte over. Bruker tai.

Anonymkode: 9d784...43c

AnonymBruker
Skrevet

Bruker string på trening. Dvs at jeg bruker string gjennom dagen hvis jeg skal trene på ettermiddag/kveld. Dette for ikke å få tykke klumper av andre truser inni rumpa eller veldig synlige opprullede trusekanter under tightsen. Bruker hipsters ellers

Anonymkode: 6c965...4fe

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bruker string på trening. Dvs at jeg bruker string gjennom dagen hvis jeg skal trene på ettermiddag/kveld. Dette for ikke å få tykke klumper av andre truser inni rumpa eller veldig synlige opprullede trusekanter under tightsen. Bruker hipsters ellers

Jeg er 28

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hva jeg bruker. En variasjon tror jeg, så lenge det er komfortabelt. String er for småfrøkner i 20-årene som tror de er deilige. Ekte kvinnfolk tør å bruke truser som er behagelige å gå med og som ikke lager gnagsår i rumpa. 

Anonymkode: 756a9...d46

• Liker 6
Gjest NotYou
Skrevet

Har blondeundertøy og pene hipstere når jeg vil føle meg ekstra fin i undertøy. Mannen min bryr seg særs lite da, og vil jo helst bare ha meg naken uansett :fnise: String kan jeg bruke under noen tettsittende kjoler, men ellers er hverdagstrusene behagelige bomullstruser som dekker rumpa :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet faktisk ikke hva jeg bruker. En variasjon tror jeg, så lenge det er komfortabelt. String er for småfrøkner i 20-årene som tror de er deilige. Ekte kvinnfolk tør å bruke truser som er behagelige å gå med og som ikke lager gnagsår i rumpa. 

Nei, ekte kvinnfolk bruker det de vil uten å gå etter trender og hva andre syns. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Bruker cheeky, normalt blonder, til hverdags. Har mange klær i tynt og ettersittende stoff, både chinos, blyantskjørt og kjoler. Så enhver trusekant synes gjennom. 

String til trening, fordi det er mest komfortabelt. 

Mannen har aldri brydd seg. Så pent og fresht undertøy som passer til antrekket bruker jeg kun for egen velvære. 

Anonymkode: f09ee...345

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ekte kvinnfolk bruker det de vil uten å gå etter trender og hva andre syns. 

Dette! Man flasher vel ikke trusa til gud og hvermannsen uansett? Så lenge man selv syntes det er behagelig og komfortabelt så spiller det vel ingen trille om man bruker string eller en diger bestemortruse.....

• Liker 6
Gjest NotYou
Skrevet (endret)
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres bare gammel og bitter ut når du skriver sånn. 

Jeg bruker sjeldent string selv, men kjenner kvinner opp i 50-60årene som fremdeles foretrekker stringtruser i hverdagen. Disse damene går ikke rundt å tror at de er deilige, men foretrekker en annen type truse enn hva du gjør

Endret av NotYou
AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun string eller hipster som "viser rumpa". Har kun pent blondeundertøy, og synes truser som dekker rumpa er skikkelig ubehagleig, og lite flatterende på kroppen min. Jeg er veldig glad i fint undertøy, og kjæresten min digger det også. 

Anonymkode: 12741...e88

Skrevet

String er ikke ut, det er inni...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker hipster, hipster string og vanlig string.

Jeg bruker truser i rett størrelse (Og modell) så jeg opplever ikke at de er ubehagelige. 

Anonymkode: e3eff...862

AnonymBruker
Skrevet

Beklager å si det men tanken på noe som ligger mot anus  hele dagen og får, nødvendigvis, endtarmsbakterier på seg, er  veldig lite sexy , i mine øyne. 

Anonymkode: 4a0ec...678

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å si det men tanken på noe som ligger mot anus  hele dagen og får, nødvendigvis, endtarmsbakterier på seg, er  veldig lite sexy , i mine øyne. 

Anonymkode: 4a0ec...678

Finnes det truser man kan bruke uten at man får endetarmsbakterier på trusa? 

Anonymkode: e3eff...862

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...