AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Jeg er en kvinne på 19 år, og har siden jeg var 13 år hatt sex med nesten 30 gutter. Jeg skulle ønske jeg tenkte meg gjennom flere ganger før jeg hadde sex med en gutt når jeg var yngre, da ville jeg bare ha sex med så mange som mulig for bekreftelse. Nå sliter jeg med at jeg har gitt bort kroppen min til gutter jeg ikke elsket, eller i det hele tatt likte. Har også solgt meg selv for narkotika, noe som jeg sliter mye med nå i ettertid. Har de siste to årene lagd noen regler for meg selv som handler om sex, som jeg har klart å fulgt opp veldig bra. - Ikke ha sex med en gutt første gang vi er alene. - Ikke ha sex med en uten for forhold, og la han vente litt på kroppen min og. - Ikke ha sex for bekreftelse. - Kun ha sex med en gutt når det er ordentlige følelser inni bildet, og krev gjensidig respekt. Det jeg har lurt på lenge er om jeg har ligget med mange gutter for å være 19 år? Har hørt både ja og nei, og har alltid vært redd for å være ærlig til partner om hvor mange jeg har hatt sex med. Anonymkode: 6345e...509 1
Ambador Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Veldig fine regler du har laget. Prøv å følge dem ❤. Jeg har troa på deg, det virker som du har kommet langt i å forstå hva som ligger bak. Du er ung. Gi deg selv en ny sjanse, tilgi deg selv og lev videre med reglene dine! 30
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 Du har jo holdt på med narkotika, og da tenker jeg automatisk at disse folkene i det miljøet havner i en egen kategori der alt er "innenfor", da disse folkene stort sett resirkulerer hverandres partnere uansett. Har du først komme deg ut av det miljøet, og er bestemt på å gjøre en forandring, og den dagen du finner noen du liker så bør du våre så åpen som overhodet mulig. Anonymkode: ad55f...b38 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne på 19 år, og har siden jeg var 13 år hatt sex med nesten 30 gutter. Jeg skulle ønske jeg tenkte meg gjennom flere ganger før jeg hadde sex med en gutt når jeg var yngre, da ville jeg bare ha sex med så mange som mulig for bekreftelse. Nå sliter jeg med at jeg har gitt bort kroppen min til gutter jeg ikke elsket, eller i det hele tatt likte. Har også solgt meg selv for narkotika, noe som jeg sliter mye med nå i ettertid. Har de siste to årene lagd noen regler for meg selv som handler om sex, som jeg har klart å fulgt opp veldig bra. - Ikke ha sex med en gutt første gang vi er alene. - Ikke ha sex med en uten for forhold, og la han vente litt på kroppen min og. - Ikke ha sex for bekreftelse. - Kun ha sex med en gutt når det er ordentlige følelser inni bildet, og krev gjensidig respekt. Det jeg har lurt på lenge er om jeg har ligget med mange gutter for å være 19 år? Har hørt både ja og nei, og har alltid vært redd for å være ærlig til partner om hvor mange jeg har hatt sex med. Anonymkode: 6345e...509 Synes du har laget fine regler som jeg håper du holder framover. Alle har en fortid, tenker at det er viktig at du ikke dømmer deg selv. Dette er jo mange sexpartnere, særlig med tanke på alderen din. Lykke til med framtiden, og husk å være glad i deg selv. Du har tatt et modent standpunkt for framtiden. Anonymkode: 5d839...fb2 11
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 Jeg synes også du har tatt et modent valg når du nå velger å ikke fortsette slik du har gjort. Jeg håper du kan lære å elske deg selv og tilgi deg selv. Du er mye verdt. Ikke la noen noensinne fortelle deg noe annet.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 Syntes du er flink som har laget noen regler for seg selv som du også klarer å fulge! Anonymkode: 6345e...509 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Du har ligget med mange ja, men gjort er gjort... Du kan ikke endre på noe uansett. Du kan ikke gå rundt og sammenligne deg selv med andre! Noen har ligget med 2 personer, andre med 100, mens andre enda er jomfru. Du kan bare sammenligne deg med deg selv i dag, for å gjøre det bedre imorgen. Er selv 17 år og enda jomfru. Mens noen av venninnene mine har ligget med 10-20stk. Anonymkode: c38a8...6bc 9
Jr.Garcon Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne på 19 år, og har siden jeg var 13 år hatt sex med nesten 30 gutter. Jeg skulle ønske jeg tenkte meg gjennom flere ganger før jeg hadde sex med en gutt når jeg var yngre, da ville jeg bare ha sex med så mange som mulig for bekreftelse. Nå sliter jeg med at jeg har gitt bort kroppen min til gutter jeg ikke elsket, eller i det hele tatt likte. Har også solgt meg selv for narkotika, noe som jeg sliter mye med nå i ettertid. Har de siste to årene lagd noen regler for meg selv som handler om sex, som jeg har klart å fulgt opp veldig bra. - Ikke ha sex med en gutt første gang vi er alene. - Ikke ha sex med en uten for forhold, og la han vente litt på kroppen min og. - Ikke ha sex for bekreftelse. - Kun ha sex med en gutt når det er ordentlige følelser inni bildet, og krev gjensidig respekt. Det jeg har lurt på lenge er om jeg har ligget med mange gutter for å være 19 år? Har hørt både ja og nei, og har alltid vært redd for å være ærlig til partner om hvor mange jeg har hatt sex med. Anonymkode: 6345e...509 Den som avgjør om du har ligget med for få/for mange er jo deg selv. Ut fra har det du skriver virker det som du selv syns det er for mange - derfor har du innført nye "regler" og fulgt de. Du har brutt et mønster du opplevde selvdestruktivt/negativt og det står det respekt av . Skal du plage deg selv med tidligere valg - tatt som 15 åring - så er det vel egentlig ikke noe poeng med endringen i atferd? Hvis jeg spiser meg tjukk over noen år og så slanker meg ned til en gladiator-kjekkas, så er et jo ikke noe poeng at jeg skal irritere meg over at jeg var tjukkas for 5 år siden? Da skal jo fokuset mitt seff være på å nyte mine gladiator-dager her og nå. Endret 16. april 2019 av Jr.Garcon 15
Katten.2.0 Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 Synes det viktigste her er at du jobber med å få det bra med deg selv. Får du det på plass er fortiden nettopp bare fortid. 8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #11 Skrevet 17. april 2019 Det finnes ikke noe som heter "for mange". Ikke hør på hva moralister forteller deg. Det er dem det er synd på. Sex er sundt og godt! Anonymkode: 6d764...81a 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #12 Skrevet 17. april 2019 Ja, helt klart altfor mange. Anonymkode: aa59b...6e3 2
RoH Skrevet 17. april 2019 #13 Skrevet 17. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke noe som heter "for mange". Ikke hør på hva moralister forteller deg. Det er dem det er synd på. Sex er sundt og godt! Anonymkode: 6d764...81a Eru sprø? Det er greit å ha en hvis standard for seg selv. På ett eller annet tidspunkt får handlinger konsekvenser. Om en f.eks. få unger hvor kult er det at moren din / faren din puler kompisen din? 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #14 Skrevet 17. april 2019 Tror ikke du bør tenke så mye på det du har gjort i fortida. Det får du ikke gjort noe med uansett, og det kommer ikke noe godt ut av å dvele ved den. Se heller framover og følg de reglene du har laget for deg selv. Da tror jeg du får det mye bedre Anonymkode: 81422...f7d 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #15 Skrevet 17. april 2019 25 minutter siden, RoH said: Eru sprø? Det er greit å ha en hvis standard for seg selv. På ett eller annet tidspunkt får handlinger konsekvenser. Om en f.eks. få unger hvor kult er det at moren din / faren din puler kompisen din? Hva faen? Hvordan får du det ut i fra hva jeg skrev? Er jo ikke snakk om å pule kompisene til sine egne barn. WTF! Anonymkode: 6d764...81a 5
RoH Skrevet 17. april 2019 #16 Skrevet 17. april 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen? Hvordan får du det ut i fra hva jeg skrev? Er jo ikke snakk om å pule kompisene til sine egne barn. WTF! Anonymkode: 6d764...81a Så du har en grense altså, ikke dårlig 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #17 Skrevet 17. april 2019 Ja det er mange! Veldig mange som jeg ser det. Rundt her ville du fort fått tilnavnet felleshøl eller gratishore etter så mange i så ung alder. Anonymkode: dc9b7...f21 5
Fru Uperfekt Skrevet 17. april 2019 #18 Skrevet 17. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne på 19 år, og har siden jeg var 13 år hatt sex med nesten 30 gutter. Jeg skulle ønske jeg tenkte meg gjennom flere ganger før jeg hadde sex med en gutt når jeg var yngre, da ville jeg bare ha sex med så mange som mulig for bekreftelse. Nå sliter jeg med at jeg har gitt bort kroppen min til gutter jeg ikke elsket, eller i det hele tatt likte. Har også solgt meg selv for narkotika, noe som jeg sliter mye med nå i ettertid. Har de siste to årene lagd noen regler for meg selv som handler om sex, som jeg har klart å fulgt opp veldig bra. - Ikke ha sex med en gutt første gang vi er alene. - Ikke ha sex med en uten for forhold, og la han vente litt på kroppen min og. - Ikke ha sex for bekreftelse. - Kun ha sex med en gutt når det er ordentlige følelser inni bildet, og krev gjensidig respekt. Det jeg har lurt på lenge er om jeg har ligget med mange gutter for å være 19 år? Har hørt både ja og nei, og har alltid vært redd for å være ærlig til partner om hvor mange jeg har hatt sex med. Anonymkode: 6345e...509 Fortid er fortid så det er lite å gjøre med den. Du må se fremover. I mine øyne har du ikke hatt for mange partnere imest for andre vil det være for mange, men det betyr nada for det er ikke vi som går i dine sko
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #19 Skrevet 17. april 2019 Jeg syns det er mange ja, men veit du hva shit jappene! Drit i det og glem det Følg reglene du har satt for deg selv. Og husk nå på en ting, du er ikke nødt til å dele antallet med noen. Havner du i et forhold så kan du fint la vær med å vite det. Eller pynte på sannheten, er tross alt kun du som vet det og sånn info har en fremtidig kjæreste egentlig ikke noe behov å vite Anonymkode: 4e6fb...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #20 Skrevet 17. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det er mange! Veldig mange som jeg ser det. Rundt her ville du fort fått tilnavnet felleshøl eller gratishore etter så mange i så ung alder. Anonymkode: dc9b7...f21 Ja, det er helt sykt. De som sier slike ting er ufyselige. Kristenmoralister hele gjengen! Anonymkode: 6d764...81a 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå