AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Har møtt en mann som er nyseparert. Blitt mye såret og har det kjipt ifht (x-)kona. Vi er en super match. Jeg bor for meg selv men han tør jo ikke besøke meg! Vi møtes ute og her og der men han virker livredd for steder og situasjoner som kan føre til sex. Han kan ringe meg fra jobb og si han lengter etter meg og når jeg spør hva han lengter etter så sier han å være inntil meg, kose, elske med meg... Men når jeg sier "så kom hit i kveld da" så blir han livredd og backer ut. Hvorfor så redd? Begynner nesten bli lei. Ikke i tvil om hans kjærlighet og at han tenner på meg...Men han tør ikke ha sex eller hva er dette? Hvordan få vippet han over? Anonymkode: 8e90b...bf0
Rotemor Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 (endret) Han er sårbar og ikke klar for sex med andre enn kona si. Trenger han tid så er det jo det du skal gi ham. Press på og risiker og bli rebounden som blir dumpa om tre måneder. Endret 16. april 2019 av Rotemor 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Han trenger tid, kansje levde de feks uten sex på slutten, eller at noe sex greier har såret han.. Han er ikke klar for sex enda, selv om han nok ønsker han var ddt.. Si til han at dere kan være nær uten sex, og gi han all den tid han trenger.. Husk at du dater en såret mann.. Anonymkode: 89ac0...fe0
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #4 Skrevet 17. april 2019 Small dick syndrome Anonymkode: f945e...75e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #5 Skrevet 17. april 2019 8 timer siden, Rotemor skrev: Han er sårbar og ikke klar for sex med andre enn kona si. Trenger han tid så er det jo det du skal gi ham. Press på og risiker og bli rebounden som blir dumpa om tre måneder. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Han trenger tid, kansje levde de feks uten sex på slutten, eller at noe sex greier har såret han.. Han er ikke klar for sex enda, selv om han nok ønsker han var ddt.. Si til han at dere kan være nær uten sex, og gi han all den tid han trenger.. Husk at du dater en såret mann.. Anonymkode: 89ac0...fe0 Tror dere har rett. Forholdet han var i, var helt sexløst de siste årene faktisk og jeg har lurt på om det kan ha sammenheng... Kanskje han er redd. Jeg har mest av alt lyst at vi bare holder rundt hverandre, ikke noe mer, så kanskje jeg skal formidle det. Syns bare det er litt kjipt at han holder slik avstand og avslører sin frykt i dette. Han er så god med ord og forteller lett hva han ønsker vi skal gjøre, som han drømmer seg bort...Men tør ikke når alt kommer til alt. Jeg skal gjøre som dere sier, si fra at jeg har mest lyst til å bare være nær..kanskje det hjelper noe. Takk for innspill. Anonymkode: 8e90b...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #6 Skrevet 17. april 2019 Flere innspill? Anonymkode: 8e90b...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå