KalloRilla Skrevet 21. april 2005 #1 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg skal ta ut sommerferie (3 uker) i midten av august, og gubben skal ta en gastick bypass operasjon med garanti innen 2/9. Jeg har tenkt å søke om permisjon 1 mnd i den forbindelse, og at den da etterfølger ferien. Vi bor i vestfold og operasjonen skal skje i Ålesund. Har jeg krav på noe "fri" i forbindelse med denne operasjonen? I utgangspunktet, dersom alt går bra, er det beregnet 6 liggedøgn på sykehus, men det er jo en lang restitusjons periode etterpå. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å søke permisjon uten lønn for å kunne være sammen med han litt mer enn bare sykehusdagene. Han kommer til å være hos foreldrene sine den første perioden, utfra at de bor i Ålesund og det er praktisk i forhold til om det skulle skje noe. Noen som har tips til hvordan jeg skriver en søknad eller som kjenner til hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 22. april 2005 #2 Del Skrevet 22. april 2005 Hør med fagforeningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå