AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Gutten min på 13 har kjøpt seg en sånn pyntekniv eller hva det heter, ser ut som noe som kommer fra et spill eller noe. Og jeg synes ikke sånne ting hører hjemme på rommet til en 13 åring. Han har også tre yngre søsken, minste er ett år. Jeg er vel ikke slem hvis jeg kvitter meg med den? Anonymkode: 2a800...393
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gutten min på 13 har kjøpt seg en sånn pyntekniv eller hva det heter, ser ut som noe som kommer fra et spill eller noe. Og jeg synes ikke sånne ting hører hjemme på rommet til en 13 åring. Han har også tre yngre søsken, minste er ett år. Jeg er vel ikke slem hvis jeg kvitter meg med den? Anonymkode: 2a800...393 Om du bare kvitter deg med den er du slem. Anonymkode: 75f17...f06 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gutten min på 13 har kjøpt seg en sånn pyntekniv eller hva det heter, ser ut som noe som kommer fra et spill eller noe. Og jeg synes ikke sånne ting hører hjemme på rommet til en 13 åring. Han har også tre yngre søsken, minste er ett år. Jeg er vel ikke slem hvis jeg kvitter meg med den? Anonymkode: 2a800...393 Dette er en ekte kniv, med knivblad i metall? Det er best at du tar vare på den og låser den inn et sted. Forklar han om årsaken. Anonymkode: 73ac8...3ea 1
Oppgitt78 Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 Få den montert (skikkelig solid) på ei treplate, og la den henge på veggen.. Da er risikoen for at den brukes til noe muffens minimert, og guttungen har noe «kult» å vise kompisene. Disse «fantasy» knivene pleier oftest å være sløve som fy, og ikke spes egnet til annet enn dekorasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 At en gutt på 13! år har en pyntekniv på ei hylle eller en vegg på rommet sitt, er like farlig som at dere har en brødkniv på kjøkkenet. Anonymkode: df38c...017 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå