AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Har konfirmant, og søndagen i slutten av mai skal de ha overhøring med familie og evt faddere. Jeg jobber 12 timers vakter hele helga, og det er ikke lett å komme unna de. Mannen, søsken og besteforeldre blir med. Men, hvor viktig er det at jeg er med på dette? Skjønner at det er viktig, men er det akseptabelt om jeg ikke får blitt med? Det er jo da generalprøve med gudstjeneste og kaffe og kaker etterpå. De skal stille i penklær. P.S Har nettopp startet i ny jobb, derfor ikke fått ordnet noe fri. Anonymkode: 1de44...f7c
Daria Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Akseptabelt for hvem? Så lenge konfirmanten synes det er greit, har det vel ikke noe å si hva andre måtte mene. Foreldre og andre er jo der bare som tilskuere, sånn sett er ikke din tilstedeværelse viktig eller nødvendig. 3
Leo Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Selvfølgelig er det akseptabelt! Kan du ikke ta fri, så kan du ikke det. Mye mindre akseptabelt om du for eksempel bruker egenmelding for å kunne være med. Og konfirmanten overlever helt sikkert. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 Må man jobbe så må man jobbe sånn et det bare. Anonymkode: bfc98...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå