Gjest Megan (ikke logga på) Skrevet 27. august 2002 #1 Skrevet 27. august 2002 Lurer på hvor man finner sportBH'er? Kan ikke bruke flere hundre kroner på en så lurer på hvor og hva dere ambefaler? Hva burde man gå etter str.messig osv? Skal ut å jogge nå med gammel slaskete sports BH som jeg ikke får meg til å kaste enda... -Megan
Gjest Turi Skrevet 28. august 2002 #2 Skrevet 28. august 2002 Både Cubus og Lindex har fine sports-BHer som er billigere enn de i sportsbutikkene. Men skal du ha en GOD en, og du har litt størrelse på bysten, koster de nok min. 2-300 kroner...
Tusenfryd Skrevet 28. august 2002 #3 Skrevet 28. august 2002 Sissan har rett. Jeg har selv litt størrelse og bruker sportstoppene til Stay In PLace og bh'ene til Champion. De koster, ja, men det er verdt det. Ikke noen som helst fornøyelse å trene med en bh som ikke holder ting på plass. Gjør en investering, og treningsgleden din vil øke betraktelig, om du er som meg i hvert fall. Så forresten i Sportmann-katalogen i går at Champion bh'ene koster 298,- Det er faktisk ikke så galt.
Gjest Chica Skrevet 28. august 2002 #5 Skrevet 28. august 2002 De fleste sportsforretninger fører vel Champion tror jeg, hvis ikke sa jo Tusenfryd at de er i Sportsmannkatalogen. Sportsmann har vel nettbutikk også tror jeg
Benedicte Skrevet 2. september 2002 #6 Skrevet 2. september 2002 G-sport foerer ogsaa Champion. De er kjempegode, og vinner tester stadig vekk. Lykke til med treningen!!
Megan Skrevet 5. september 2002 #7 Skrevet 5. september 2002 Takker for alle tips over, men idag da jeg skulle se meg om etter en treningsBH, så var det ingen som passa! Bruker 80A- det er jo ikke så veldig stort akkurat men hadde jo trodd jeg skulle finne noen som passa! Prøvde flere av Champion's BH'er, men de de hadde der var i str small/medium, noe som ikke passa. Var innom to sportsbutikker (skal innom flere imorra), i tillegg til Lindex (kanskje de bare hadde spesielt dårlig utvalg der men de hadde EN sportsBH i min str!!) og kikka innom H&M. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre- er puppene mine så jævlig unormalt små? Nei det er de jo ikke- de er helt fine (Jeg har akseptert at mindre pupper matcher liten kropp ) Men uansett må jeg jo ha noe som gir skikkelig støtte når jeg trener!! Noen som har tips?? Må jo være andre som har samme "problemet"- alle kan jo ikke ha B & C-cup!! Frustrert hilsen fra Megan
Tusenfryd Skrevet 10. september 2002 #8 Skrevet 10. september 2002 Ikke ta det ille opp noen, men jeg fikk tilsendt denne av en venninne av meg... den er litt morsom da. Have you ever wondered why A, B, C, D, DD, E and F are the letters used to define bra sizes? If you have wondered why, but couldn't figure out what the letters stood for... It is about time you became informed! (A} - Almost Boobs... {B} - Barely there. {C} - Can't Complain! {D} - Damn! (DD} - Double damn! {E} - Enormous! {F} - Fake
*Lisa* Skrevet 11. september 2002 #9 Skrevet 11. september 2002 Jeg hadde lenge det samme problemet, bortsett fra jeg ikke fant store nok størrelser. Som du sier virker det som om alle møkkakjedebutikker har bestemt seg for at alle skal bruke B og C cup. Sånn er det ikke! Du må gå i en skikkelig undertøysbutikk. Ligg laaangt unna HM, Lindex og sportsbutikker. De som jobber der har ikke peiling i det hele tatt, og jeg vil ikke ha hjelp til å kjøpe bh av en som kan mest om joggesko eller å tygge tyggis. Ok, så koster det litt mer, men det er verd hver eneste krone. Det er tross alt puppene dine det gjelder..... Om du bor i Osloområdet: ta en tur til LaLina på St. Hanshaugen: service, utvalg og kunnskap. Eller finn en ordentilig undertøysbutikk der du bor og be om hjelp! Oi... høres veldig streng ut her... Det er bare ment som gode råd . Jeg blir deppa nå jeg se hvor mange som går med bh'er som "nesten passer", når det er fullt mulig å få pene ting som sitter som de skal hvis man bare kjøper dem på rett sted. :D Man kjøper jo ikke bil i matbutikken heller....... *Lisa*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå