Tuttenatributten Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Jeg har en sønn på 13 år, den siste tiden har jeg funnet bomull formet som en ball i gylfen i bokseren hans. Er litt usikker på om jeg skal ta det opp med han, eller om dette er vanlig? Han driver med idrett og jeg er bekymret for at det skal bli oppdaget i garderoben - da vil han bli gjenstand for noen kommentarer, for å si det sånn. Noen med tenåringsgutter som kan gi noen råd til hvordan jeg kan tilnærme meg dette?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Jeg har ikke noe tenåringsgutt, men tror du bare skal la det være. Han passer nok på at det ikke blir oppdaget. Anonymkode: 69ff3...bb2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 Han vil nok bare ha det mykt rundt pikken. Bomull ser uansett ikke ut som en større pikk, om det var det du trodde han ville oppnå:-) Anonymkode: 90e05...bf8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 2 minutter siden, Puny skrev: Ikke ta det opp. og ikke heng han ut på kg! Djeezuz christ. Slapp av 'a. Hysteriet lenge leve. Anonymkode: 5dd4c...908 17
Puny Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Djeezuz christ. Slapp av 'a. Hysteriet lenge leve. Anonymkode: 5dd4c...908 Samme har jeg lyst til å si til Ts. La tenåringer være tenåringer. Ikke krisemaksimer la de gå igjennom sine egne pinlige faser, ikke lag et problem av helt normal tenåringsaktivitet.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Kanskje det er der for at spruten ikke ska komme gjennom trusen og buksen? Anonymkode: 58a31...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Han vil nok bare ha det mykt rundt pikken. Bomull ser uansett ikke ut som en større pikk, om det var det du trodde han ville oppnå:-) Anonymkode: 90e05...bf8 Kan det være som en slags beskyttelse..? Er det mistanker om at han blit mobbet..? Anonymkode: cda7a...906
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være som en slags beskyttelse..? Er det mistanker om at han blit mobbet..? Anonymkode: cda7a...906 Tja, beskyttelse mot klamydia kanskje.. Eller nei.. Anonymkode: df4c4...20b
Fru Uperfekt Skrevet 16. april 2019 #11 Skrevet 16. april 2019 2 timer siden, Tuttenatributten skrev: Jeg har en sønn på 13 år, den siste tiden har jeg funnet bomull formet som en ball i gylfen i bokseren hans. Er litt usikker på om jeg skal ta det opp med han, eller om dette er vanlig? Han driver med idrett og jeg er bekymret for at det skal bli oppdaget i garderoben - da vil han bli gjenstand for noen kommentarer, for å si det sånn. Noen med tenåringsgutter som kan gi noen råd til hvordan jeg kan tilnærme meg dette? Det er virkelig ikke en grunn til å blande seg inn i alt ungdommer gjør (gjelder begge kjønn) 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #12 Skrevet 16. april 2019 Jeg husker jeg og venninnene mine putta sokker i bh’n rundt den alderen der. Mamma så det men hu sa ingenting, men slutta fort med det. Så se det ann litt? Også kjenner du din sønn best. Om dere pleier å prate om pinlige ting ellers så kan en jo ta det opp hvis det ikke gir seg. Anonymkode: 04833...a0b 3
Tuttenatributten Skrevet 16. april 2019 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2019 Takk for mange gode råd. Jeg er bare så redd for at han gjør det for at han kjenner på noe form for kroppspress. I tillegg er jeg bekymret for at noen skal oppdage det og at det fører til at han blir mobbet eller hengt ut. #bekymretsjel Ts
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #14 Skrevet 16. april 2019 2 timer siden, Tuttenatributten skrev: Jeg har en sønn på 13 år, den siste tiden har jeg funnet bomull formet som en ball i gylfen i bokseren hans. Er litt usikker på om jeg skal ta det opp med han, eller om dette er vanlig? Han driver med idrett og jeg er bekymret for at det skal bli oppdaget i garderoben - da vil han bli gjenstand for noen kommentarer, for å si det sånn. Noen med tenåringsgutter som kan gi noen råd til hvordan jeg kan tilnærme meg dette? Han har vel lest på KG hva kvinner foretrekker på en mann, der det bla kom fram flere ganger at stor bul i jeansen er greia... Anonymkode: a84a9...3dc
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #15 Skrevet 16. april 2019 10 minutter siden, Tuttenatributten said: Takk for mange gode råd. Jeg er bare så redd for at han gjør det for at han kjenner på noe form for kroppspress. I tillegg er jeg bekymret for at noen skal oppdage det og at det fører til at han blir mobbet eller hengt ut. #bekymretsjel Ts Jeg bare håper han ikke gjør det fordi noen banker, slår eller sparker han, og han trenger polstring eller beskyttelse. Anonymkode: cda7a...906
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #16 Skrevet 16. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har vel lest på KG hva kvinner foretrekker på en mann, der det bla kom fram flere ganger at stor bul i jeansen er greia... Anonymkode: a84a9...3dc Hvor kom dette frem? Anonymkode: 7af97...c4f 1
FluffyJuggernaut Skrevet 16. april 2019 #17 Skrevet 16. april 2019 Tenker det er noe som de fleste tenåringer går igjennom eller hører om. Om man er senere utviklet enn andre i klassen, så er det vel fristende å jukse litt. Vet jenter som puttet bomull, papir eller sokk i bh'en for å få større pupper. Og jeg hørte snakk om at noen gutter gjorde lignende ting. Det kan være noe han kun gjør foran speilet hjemme. Uansett så tror jeg det blir lettere om pappaen tar det opp med han. Flaut uansett, men å snakke med mamma om usikkerhet angående penisstørrelse er nok ekstremt flaut. Vi ser menn inni debatter som ikke vil tro kvinner når vi snakker om preferanser og penisstørrelse, så mulig at en slik samtale fra deg bare vil føles som trøst. Husker en mann beskrev til meg at gutter målte penis for å finne ut hvor de hørte hjemme i hierarkiet i kompisgjengen, og det var en av mange ting de sammenlignet og målte for å finne ut hvem som var "best". Jeg tror det kan være vanskelig for oss kvinner å forstå hvorfor det er så viktig. Det er kanskje lettere de som har gått igjennom samme presset lært at slike ting er ikke så viktig som han tror. 1
Fru Uperfekt Skrevet 17. april 2019 #18 Skrevet 17. april 2019 3 timer siden, Tuttenatributten skrev: Takk for mange gode råd. Jeg er bare så redd for at han gjør det for at han kjenner på noe form for kroppspress. I tillegg er jeg bekymret for at noen skal oppdage det og at det fører til at han blir mobbet eller hengt ut. #bekymretsjel Ts Alle Ja absolutt alle føler vi nok på at vi ikke er 100% fornøyd med oss selv, og da spesielt i ungdomstiden, det er normalt og ofte vil det å presse frem en samtale med barnet bare gjøre vondt verre. Har barn som er ferdig med ungdomstiden, barn som er midt i det og barn som vil komme der og min erfaring er at de kommer til meg lettere om jeg later som ingenting
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #19 Skrevet 17. april 2019 Jeg mener å huske at noen gutter på ungdomskolen gjorde det samme for å unngå friksjon og uønsket ereksjon. Kanskje det er grunnen? 🙄 Anonymkode: 12095...cdd
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #20 Skrevet 17. april 2019 Bul i buksa er jo det store temaet på kg om dagen. Kanskje du bare må ta en samtale med han om nettvett Neida, la det være. Uansett hva det er så går det over. Anonymkode: 14f7b...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå