AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Jeg har fått Pityriasis rosea og har hatt det i ca 3 uker. Det er utslett mest foran på overkroppen og øverst på armene. Jeg har hatt på fuktighetskrem, men synes det klør mer da. Jeg har hydrokortison salve, men burde kanskje brukt krem istedenfor salve. Noen som har hatt det og har noen tips, og om hvor lang tid det tar før det går over? Anonymkode: e76cf...d66
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Jeg har hatt det, men det klødde ingen ting. Utslettet forsvant etter 6 uker. Ble ingen arr. Anonymkode: ffc33...63d 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Min bror har hatt det i 5 mnd nå. Eneste som funker på han er Agrosan og aloe vera Anonymkode: 74d61...e2e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #4 Skrevet 17. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Min bror har hatt det i 5 mnd nå. Eneste som funker på han er Agrosan og aloe vera Anonymkode: 74d61...e2e Uff, det var lenge, - håper han snart er ferdig med det! Jeg har aloe vera i huset, så da skal jeg prøve det. Takk for tipset! Anonymkode: e76cf...d66
fresia Skrevet 17. april 2019 #5 Skrevet 17. april 2019 Jeg hadde det i fjor sommer på innsiden øverst på lårene og på sidene av overkroppen (under armene og nedover). Husker jeg nevnte det og viste det hos legen da jeg var der for noe annet. Hun visste ikke hva det var og ga meg en krem. Kremen funket jo ikke og jeg fant ut hva det var selv gjennom google. Husker ikke hvor lenge det varte, men i 2-3 mnd tror jeg. Var ikke no særlig plaget av kløe heldigvis 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå