Gå til innhold

I hvilken bransje er det mest utroskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører jo ofte om gifte menn/kvinner som innleder ett forhold til en kollega. Men jeg lurer oppriktig på innen hvilke jobber dette er mest utbredt? Hva tror dere? 

Får passe ekstra godt på mannen min nå som han snart begynner i jobb etter utdannelsen. dette er riktignok i byggebransjen, men jeg er bekymret... 

Anonymkode: 5b062...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur jobber der det er mye reising i kombinasjon med alkohol sjansen er størst. Tviler på at det er mye sånt i byggebransjen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

I absolutt alle yrker utenom butikker (klesbutikker, matbutikker osv)

Anonymkode: 08361...da6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Byggebransjen er nok en av de som er minst utsatt, vil jeg tro..med mindre du har tenkt å sende han bort på anleggsarbeid i månedsvis, uten at han kommer hjem. 

Her fant jeg en oversikt https://www.side3.no/dittsexliv/disse-20-yrkene-topper-utro-verstingliste-4296522

Fant en til https://www.msn.com/nb-no/livsstil/mote-og-skjonnhet/i-disse-yrkene-er-det-størst-sannsynlighet-for-utroskap/ss-BBFZHyU#image=2 denne er nok ikke bygd på norske forhold. 

Endret av absinthia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg det et mest utroskap i typiske «business»yrker. Bank, megler, markedsføring, salg, finans osv.  Mye sosiale middager og mingling på seminarer med alkohol , flørting og pene mennesker

Anonymkode: 29856...b56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mest i politiyrket osv, de har ofte sånne blålys-fester, og det er jo blaning av både menn og damer i det yrket. 

Anonymkode: 40235...872

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som nevnt over: Yrker som involverer reising og alkohol. 

Anonymkode: 97385...e23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brann, politi og ambulansearbeidere er nok høyt oppe på listen. 

Anonymkode: 99cbc...dd8

Gjest Alterego666
Skrevet

Høy utdannelse, frie yrker og mye reisinger nok hovedindikatorer.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I absolutt alle yrker utenom butikker (klesbutikker, matbutikker osv)

Anonymkode: 08361...da6

Kanskje ikke klesbutikker, men i matbutikker vet jeg det skjer..

Anonymkode: d5903...86f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er mest i politiyrket osv, de har ofte sånne blålys-fester, og det er jo blaning av både menn og damer i det yrket. 

Hva? 😂😂jeg tipper brannmannyrket!

Anonymkode: 2a601...dd5

• Liker 1
Skrevet

Pilot + flyvertinne. 

Mye reising, veldig mye reising... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det værste som kan skje er at han plystrer på jenter. Eller tenker du da på at han skal hjem til kvinner og utføre håndverksarbeid? Slapp av, du har sett for mye på film. 

Anonymkode: 0ff56...9e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lærerseminarer.

Der er det ingen hemninger. 15% av rommene ikke blir brukt på hotellet er normalen.

Anonymkode: cda4d...7ab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk som jobber på båt og offshore er jo ikke kjent for å være de mest lojale. Kjenner mange, og har inntrykk av at det stemmer ganske bra. 

Anonymkode: 012fe...722

• Liker 4
Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hører jo ofte om gifte menn/kvinner som innleder ett forhold til en kollega. Men jeg lurer oppriktig på innen hvilke jobber dette er mest utbredt? Hva tror dere? 

Etter att dama valgte å være utro, -funka helsevesenet bra for meg :Nikke: -Hjemmesykepleie, Seff. Ambulanse. ... IKKE En, da.

a.

Endret av Sliten&kjørt51
AnonymBruker
Skrevet

Offshore! Herregud, 70% av de jeg har truffet eller chattet med via Tinder og andre datingsider jobber offshore og har dame. Noen skjuler at de er i forhold, andre sier rett ut at de er ute etter «noe på si». Og dette er relativt unge menn, fra rett under 30 til rett under 40 år. 

«Merkelig» at det alltid passer best å treffes på dagtid (når kone/samboer er på jobb og barna på skole). Etter ett år med dating skal jeg aldri mer chatte med noen som jobber offshore noensinne igjen.

Jeg har datet alle mulige yrkesgrupper men offshore skiller seg helt enormt ut negativt

Anonymkode: d5225...25d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Meglere og finansfolk

Anonymkode: 8c2bc...883

AnonymBruker
Skrevet

Uten at jeg har peiling, så vil jeg anta at finansfolk og eiendomsmeglere er folk som jeg typisk forbinder med utroskap. 

Anonymkode: 46844...cc7

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...