AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #21 Del Skrevet 16. april 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt den etter jeg sist var på butikken. Derfor jeg er sikker på den er hjemme... Anonymkode: ce272...c9a Hva er det som gjør at du vet du hadde den etter at du kom hjem? Anonymkode: c9279...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #22 Del Skrevet 16. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Har du kjæledyr som kan ha tatt den og gjemt den? Bor du alene? Anonymkode: a537e...827 Ja har en hund men hun gjemmer ikke ting. Ja bor med 3 andre, men de har også lett over alt. Derfor dette er så uforståelig😫 Anonymkode: ce272...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #23 Del Skrevet 16. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at du vet du hadde den etter at du kom hjem? Anonymkode: c9279...ba4 Takk for alle svar. Har sjekket i alle skuffer på kjøkkenet, i kjøleskapet å allr steder jeg kan tenke meg. Ransaket bilen så der er den heller ikke... Husker at jeg hadde den på tirsdag. Vet at jeg la den på kjøkkenbordet å alle de andre som bor her sier at de så den der. Det er hvor jeg evt. Har lagt den etterpå jeg ikke forstår.. men den ligger vel en helt idiotisk plass rett foran nesen på meg kjennerjeg meg selv rett🤣 Anonymkode: ce272...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #24 Del Skrevet 16. april 2019 Du har mistet den ute og finner den senere, uten kort og penger i. Hilsen langsynt med skjeve hornhinner. Anonymkode: 85d05...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå