Minamemina Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Hei. Jeg skal flytte ut fra en leilighet jeg har leid i 2 år. Det har kommet noen brennmerker på kjøkkenbenken og dette kommer huseieren til å trekke fra depositumet jeg betalte da jeg flyttet inn. Ifølge han så vil det totalt koste 10.000 kroner å få fikset disse brennmerkene. Det er totalt 3 brennmerker. Er det virkelig så dyrt? Noen som har erfaring?
Eikenøtt Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Hvis det er heltre kan du heller tilby deg å pusse den ned og olje overflaten igjen. Det er ikke 10k om han ikke skal bytte ut hele platen (og strengt tatt ikke da heller). 2
HalldirV2 Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 9 minutter siden, Minamemina skrev: Hei. Jeg skal flytte ut fra en leilighet jeg har leid i 2 år. Det har kommet noen brennmerker på kjøkkenbenken og dette kommer huseieren til å trekke fra depositumet jeg betalte da jeg flyttet inn. Ifølge han så vil det totalt koste 10.000 kroner å få fikset disse brennmerkene. Det er totalt 3 brennmerker. Er det virkelig så dyrt? Noen som har erfaring? Som @Eikenøtt over her sier. Det er bare å pusse med litt fint sandpapir og olje etterpå. Linolje f.eks funker ypperlig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå