Gå til innhold

Den nye paven fordømmer rock og metal

Anbefalte innlegg

Skrevet
INQUISITION HEAD WARNS OF ''DIABOLICAL'' ROCK MUSIC

Rock 'n roll, as well as heavy metal music contains "subliminal" evil

influences and is repleat with "diabolical and satanic messages" according to a leading official of the Roman Catholic Church. Cardinal Joseph Ratzinger made the remarks yesterday [DETTE ER FRA 1996] at a mass in Rome commemorating the feast of St. Cecilia, the patron saint of music. Ratzinger is Prefect of the Congregation for the Doctrine of the Faith, the modern-day version of the Office of the Holy Inquisition; the London Times describes the Cardinal as "the highest moral authority in the Vatican after the Pope, at whose side he has been for almost all of the latter's 18-year reign. His stern admonishment and even excommunication of dissident theologians has earned him a fearsome

reputation."

Selv ikke paven kan komme her og si at AC/DC er dårlig.

Deler av sitatet er slettet, i henhold til regler om kopirett. Resten av artikkelen finner dere her.

Druscilla - moderator

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Det er så utrolig lurt å melde av fyren med tanke på at han har vært medlem av Hitler-Jugend som barn/ungdom.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er så utrolig lurt å melde av fyren med tanke på at han har vært medlem av Hitler-Jugend som barn/ungdom.

Akkurat som enhver tysk tenåring var på den tida. Du må huske på at de ikke hadde noe valg ang å være med i Hitlerjugend eller ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes AC/DC er dårlig. At ikke den sangeren mister stemmen helt er mer enn jeg kan fatte. Nei takke meg til Queen.

Skrevet

Har det eeegentlig noe å si hvilken musikk paven liker?? Er i alle fall ikke noe poeng for meg å kunne si at jeg liker samme musikk som paven... han er liksom ikke forbildet mitt! :hoho:

Skrevet

Hadde jo vært gøy om paven hadde vært entusiastisk AC/DC-fan, da :ler:

Skrevet
Hadde jo vært gøy om paven hadde vært entusiastisk AC/DC-fan' date=' da :ler:[/quote']

Må nok skje litt endringer i de kretsene først...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ratzinger som står og digger på AC/DC konsert. Jo, det hadde vært et syn. Han hadde nok vunnet mange unge stemmer om han hadde gjort det da. Eller kanskje han kan turnere med dem som gjeste pianist. Den nye paven skal være svært god på piano.

Skrevet
Ratzinger som står og digger på AC/DC konsert. Jo' date=' det hadde vært et syn. Han hadde nok vunnet mange unge stemmer om han hadde gjort det da. Eller kanskje han kan turnere med dem som gjeste pianist. Den nye paven skal være svært god på piano.[/quote']

:hoho: Men kan han noe av AC/DC da??? :o

Skrevet

Ja, jeg tror ikke han her paven (eller noen av kardinalene, for den del) noensinne har vært særlig rocka :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Han kan ikke ha peiling på musikk! :o

Men så er han 78 .... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

i Norge ble popgrupper med langt hår fordømt i Norge. Ungdommen tok etter. Noe som skape problemer for skole.foreldre og politi. gruppene ble fordømt i media.

De ble behandlet som kriminelle

Skrevet

Vel, han burde kjøpe et par album. Med den politikken de fortsatt legger opp, så burde de føle seg noe igjen når de synger "..I'm on the highway to hell". De burde høre "hells bells" begynne å ringe snart, dette er latterlig.

Å påstå at navnet AC/DC har noe med satanisme å gjøre er ganske utrolig morsomt å tenke på. Hvorfor koblet han heller ikke mot det faktum at det ER et slang for bisexualitet i statene?

Jeg håper i alle fall at noen snart begynner å ta opp linjene fra en annen tekst, "..if you want blood, you got it".

Han fyren der "was born with a stiff, stiff upper lip".

Gjest Anonymous
Skrevet
Selv ikke paven kan komme her og si at AC/DC er dårlig.

Klart han kan, og med rette. Jeg håper Angus og vennene hans finner denne Highway to Hell fortest mulig, i hvert fall før Hell freezes over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...