Gå til innhold

date på skjærtorsdag!! noen som har ideer til hva man kan gjøre i oslo ??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som tittelen sier, skal på date med en koselig fyr. jeg kjenner han ikke så godt, så er bare en enkel første date. men kom plutselig på at det er skjærtorsdag, så mye er vel stengt. noen som har innspill og ideer:) 

Anonymkode: c02d8...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino? Trikk til Sognsvann og gå tur? 

Skrevet

Lorry holder oppe i Påsken, tror jeg.

Skrevet

Jeg ville dratt på Vippa og tatt utepils (og spist) :) 

AnonymBruker
Skrevet

Knulle som vårkåte påskekaniner.

Anonymkode: ca334...707

Skrevet (endret)

Med mindre planen din var å rusle rundt på Storo Storsenter så er ikke påsken noe spesielt stort hinder for datingplaner.

Der kan ta en kaffe, øl, matbit, gå på en konsert, på et museum, på kino, gå tur, dra ut på øyene. Se Vigeland-utstillingen eller gå på Inferno-festivalen. Hva du nå liker, vanskelig å legge dateplaner for deg.

Selv hadde jeg tatt en utepils i sola (om været holde seg i morgen) :)

Endret av Cuntzilla
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere bor i Stavanger, kan du jo foreslå ullandhaug. Gå litt i den botaniske hagen der. Finne dere en benk.

Ta med deg en kurv med mye godt oppi. Et pledd. Thermos og noe god drikke. Man trenger ikke alltid å gjøre så mye :) 

Anonymkode: e06d2...9cd

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis dere bor i Stavanger, kan du jo foreslå ullandhaug. Gå litt i den botaniske hagen der. Finne dere en benk.

Ta med deg en kurv med mye godt oppi. Et pledd. Thermos og noe god drikke. Man trenger ikke alltid å gjøre så mye :)

Et godt forslag løselig basert på dette noe malplasserte Stavanger-forslaget ville jo vært botanisk hage. I Oslo.

Anonymkode: ca334...707

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oi. Leste nettopp resten av overskriften. Beklager. Men hvis det er fint vær, kan dere kanskje gjøre noe liknende i Oslo :) 

Skrevet

Vil anbefale strandpromenaden. Start ved operaen og gå bort til aker brygge, f.eks. Der er det jo mange fine plasser i sola, for både is og mat og drikke av alle slag :) 

Derfra er jo veien opp til Frognerparken kort også (trikk 12 fra aker brygge opp til frognerparken/vigelandsparken) 

AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2019 den 1.42, petterm skrev:

Kino? Trikk til Sognsvann og gå tur? 

T bane vel..

Anonymkode: 62cf8...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...