AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 hei! Jeg vil bare si at jeg er litt ny i dette, så tar all tips og hjelp med stor takk! Såå jeg har min første ordentlige type og har vært sammen i 2 år nå. Han er den første jeg har hatt sex med og jeg er ikke hans første (hvis den infoen hjelper videre) Jeg har hørt at man må passe selv på at man kommer/får orgasme (you name it) under samleie...er det sant? Men er det ikke litt teit at jeg da må gjøre alt for hans nytelse i noen få minutter før runden er over og jeg selv ligger igjen uten å ha fått så mye ut av det?? Jeg blir jo kåt og våt og slikt...så er jo ikke det som er problemet...Han gjør selvfølgelig sitt, han ligger jo ikke å gjør ingentingJeg ligger selvfølgelig ikke der som en sekk poteter jeg heller...jeg er veldig aktiv. Begynner ærlig å bli litt lei.... har pratet med han og han sier bare at han ikke klarer å gjøre så mye mer etterpå....så må jeg da liksom stå selv for all min «nytelse» etterpå da...han står jo for litt, så lenge det varer... vi har jo forspill...men føler fordeom at selve runden er forspill da jeg ikke får så veldig mye ut av det enn å bli mer og mer opphisset helt til han kommer og jeg ligger igjen der.....hvis det ga mening... Anonymkode: 7107f...3c9 2
Gjest NotYou Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Oioi, egoalarm. Man er IKKE ferdig før begge er tilfreds. Mannen min ville aldri gjort seg helt ferdig uten å ha fått meg i mål. I de fleste stillinger kan han gjøre mye for deg annet enn å bare penetrere. Kysse, massere klitoris, leke med puppene, kysse halsen osv. Og om han ikke greier å holde igjen sin egen orgasme så får han i det minste gi deg en verdig avsluttning etterpå.
Nerine_ Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Hvis selve samleiet blir for kort for at du skal komme, kan han enten bruke tid på din nytelse før penetrering eller etter. Klarer du komme under sex om han feks slikker deg en stund først? 9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 Man sier at man må ta ansvar for egen orgasme, som i at man må kommunisere hva man liker med partneren sin. Ikke at han skal komme og du skal ligge ved siden av etterpå og ordne deg selv. Om han ikke "orker" etter egen orgasme får du heller kreve at du får komme først og så får han komme til sist. Anonymkode: e4b85...f42 13
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 2 minutter siden, Nerine_ skrev: Hvis selve samleiet blir for kort for at du skal komme, kan han enten bruke tid på din nytelse før penetrering eller etter. Klarer du komme under sex om han feks slikker deg en stund først? Neii gjør ikke det... har prøvd mye forskjellig ... Anonymkode: 7107f...3c9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man sier at man må ta ansvar for egen orgasme, som i at man må kommunisere hva man liker med partneren sin. Ikke at han skal komme og du skal ligge ved siden av etterpå og ordne deg selv. Om han ikke "orker" etter egen orgasme får du heller kreve at du får komme først og så får han komme til sist. Anonymkode: e4b85...f42 Ja skjønner det! Trur jeg skal prøve å kreve det ja.. Anonymkode: 7107f...3c9 2
Nerine_ Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neii gjør ikke det... har prøvd mye forskjellig ... Anonymkode: 7107f...3c9 Hva trenger du for at du skal oppnå orgasme?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Hva trenger du for at du skal oppnå orgasme? Helt ærlig så er jeg usikker...Men har hjulpet å massere klitoris og g punkt...og andre ting som kyssing rundt på kropp og slikt...Men han gjør jo det under den lille runden vi har hver gang....(må gjøre selv etterpå eller før og da) Anonymkode: 7107f...3c9
Nerine_ Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig så er jeg usikker...Men har hjulpet å massere klitoris og g punkt...og andre ting som kyssing rundt på kropp og slikt...Men han gjør jo det under den lille runden vi har hver gang....(må gjøre selv etterpå eller før og da) Anonymkode: 7107f...3c9 Kanskje du må bli mer tydelig på hva du trenger og ønsker? Og ikke gi uttrykk for at det er greit at han anser sexen som ferdig så fort han har kommet. Krev litt mer😉 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 1 minutt siden, Nerine_ skrev: Kanskje du må bli mer tydelig på hva du trenger og ønsker? Og ikke gi uttrykk for at det er greit at han anser sexen som ferdig så fort han har kommet. Krev litt mer😉 Ja, må kanskje det. Selvom vi har hatt den samtalen før😅😆 og jaa, skal nok kreve litt mer av han. Anonymkode: 7107f...3c9
Nerine_ Skrevet 16. april 2019 #11 Skrevet 16. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, må kanskje det. Selvom vi har hatt den samtalen før😅😆 og jaa, skal nok kreve litt mer av han. Anonymkode: 7107f...3c9 Det må du. Jeg hadde iallefall ikke funnet meg i et forhold med en seksuelt egoistisk mann. 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #12 Skrevet 16. april 2019 Da jeg var yngre og startet slet jeg litt med st jeg kom veldig fort... lærte meg dermed å sørge for at hun kom først, kall det gjerne forspill, men min greie ble å slikke kose og fingre henne til orgasme, før jeg kom inn i henne. Dermed ble det ikke like stort problem at jeg kom fort, og hun var også tilfredstillt. Felles glede og nytelse, hører med til historien at hun hjalp meg med øvelser så jeg klarte å holde ut lenger. nøkkelen er kommunikasjon og gjensidig respekt fir hverandres nytelse. Den er like viktig for begge Om han alltid kommer før deg og ikke orker å hjelpe deg i mål, er han ingen god elsker, og mangler respekt for partneren sin. mann 52 Anonymkode: b4e76...2db 9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #13 Skrevet 16. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var yngre og startet slet jeg litt med st jeg kom veldig fort... lærte meg dermed å sørge for at hun kom først, kall det gjerne forspill, men min greie ble å slikke kose og fingre henne til orgasme, før jeg kom inn i henne. Dermed ble det ikke like stort problem at jeg kom fort, og hun var også tilfredstillt. Felles glede og nytelse, hører med til historien at hun hjalp meg med øvelser så jeg klarte å holde ut lenger. nøkkelen er kommunikasjon og gjensidig respekt fir hverandres nytelse. Den er like viktig for begge Om han alltid kommer før deg og ikke orker å hjelpe deg i mål, er han ingen god elsker, og mangler respekt for partneren sin. mann 52 Anonymkode: b4e76...2db Takk for svar alle sammen! Trur jeg skal ta meg en prat med typen min og prøve å kommunisere bedre. Anonymkode: 7107f...3c9 2
Sphere Skrevet 16. april 2019 #14 Skrevet 16. april 2019 Noen menn blir helt utkjørt av orgasmen, og klarer ikke stort etter de har kommet. Det frikjenner ham derimot ikke fra å hjelpe deg i mål. Klarer han ikke etter akten, får han heller sørge for deg først. 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #15 Skrevet 16. april 2019 Snakk med ham igjen, og kommuniser helt tydelig hva du trenger og ønsker. Stav det om du må. Ikke gå rundt grøten, og tro at han skal forstå, i hvert fall. Om du ikke er så erfaren, eller vet helt selv hva du trenger enda, så inviter ham med i prosessen med å finne det ut. Det burde en mann digge å være med på! Min eks var super ego i sengen. Alt var på hans premisser, og uansett hva jeg sa, gjorde, eller plasserte hendene hans, så gikk det fort tilbake til det han selv synes var digg. De første par gangene vi hadde sex, så stakk han et par fingre ned og ekspress-masserte klitoris, men det var det. Det ble kjedelig veldig fort, og bidro til at jeg mistet interessen. Selvsagt var det også godt, men jeg ble aldri tilfredsstilt. Snakk med ham og vær tydelig! Vær også tydelig på at du er glad i ham, og at du liker det han gjør. Du trenger bare noen andre ting også. Da føles det mindre som kritikk, og mer som en forespørsel. Det er viktig. Sex og intimitet gjør oss sårbare, så snakk pent med ham. Anonymkode: 35979...557 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #16 Skrevet 16. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snakk med ham igjen, og kommuniser helt tydelig hva du trenger og ønsker. Stav det om du må. Ikke gå rundt grøten, og tro at han skal forstå, i hvert fall. Om du ikke er så erfaren, eller vet helt selv hva du trenger enda, så inviter ham med i prosessen med å finne det ut. Det burde en mann digge å være med på! Min eks var super ego i sengen. Alt var på hans premisser, og uansett hva jeg sa, gjorde, eller plasserte hendene hans, så gikk det fort tilbake til det han selv synes var digg. De første par gangene vi hadde sex, så stakk han et par fingre ned og ekspress-masserte klitoris, men det var det. Det ble kjedelig veldig fort, og bidro til at jeg mistet interessen. Selvsagt var det også godt, men jeg ble aldri tilfredsstilt. Snakk med ham og vær tydelig! Vær også tydelig på at du er glad i ham, og at du liker det han gjør. Du trenger bare noen andre ting også. Da føles det mindre som kritikk, og mer som en forespørsel. Det er viktig. Sex og intimitet gjør oss sårbare, så snakk pent med ham. Anonymkode: 35979...557 Tusen takk for svar! Skal ta til meg dette og snakke med han igjen😊❤️ Anonymkode: 7107f...3c9
*nordby* Skrevet 16. april 2019 #17 Skrevet 16. april 2019 Enten så gir han deg en orgasme før han kommer. Hvis ikke kan du be han stoppe - så onanerer du til du kommer (enten at han står på knæra med penis inni deg eller mens du sitter oppå e.l) mens han puler deg rolig. Hvis han nekter alt, så hopper du av før han får orgasme og så forlanger du en orgasme først. Hører han fremdeles ikke på deg så dumper du han. Lykke til! 5
Androgyn71 Skrevet 16. april 2019 #19 Skrevet 16. april 2019 Du kan jo stimulere klitoris selv, under samleiet. Med litt trening vil dere da komme samtidig.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #20 Skrevet 17. april 2019 Hadde aldri giddet å ha en sånn partner. Sex er en akt man har sammen , et samspill der begges orgasme er målet . Ikke at den ene er garantert orgasme uansett , og den andre blir liggende som hans puledokke og ikke få noe ut av det og må gjøre all jobben for egen orgasme selv. Menn som ikke tar seg tid til ordentlig foreplay og å gi meg orgasme før de selv kommer de kaster jeg ikke bort mere tid på! Anonymkode: 2f70b...34e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå