nallemaja Skrevet 20. april 2005 #1 Del Skrevet 20. april 2005 har et søtt lite bilde jeg har lyst å bruke som avartar til nicket mitt, det passer i størrelse, men er pungtgrafikkbilde, og må være jpg, gif eller noe... noen som vet hva jeg kan gjøre for å endre bideformat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. april 2005 #2 Del Skrevet 20. april 2005 Åpne det i paint. Velg lagre som, og velg .jpg eller .gif som filtype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 21. april 2005 #3 Del Skrevet 21. april 2005 Jordbær: Er du sikker på at Paint er bra nok? Husker bare jeg hadde problemer en gang med JPEGs laget i Paint. Etter det har jeg ikke giddet å bruke det. Evt. kan hun laste ned IrfanView http://www.snapfiles.com/get/irfan.html (Download It!) og bruke det. MYE bedre (etter min mening). Husk at det er størrelsesbegrensning på avatarer; den må være ganske liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 21. april 2005 #4 Del Skrevet 21. april 2005 Paint fungerer fint nok for å resize/lagre som jpg til avatarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. april 2005 #5 Del Skrevet 21. april 2005 Paint blir flittig brukt til å resize og slikt her. Enkelt og raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 26. april 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 26. april 2005 fikk det nesten til! men måtte forandre bildet fra vanlig tegneseriebilde til det som dere kan se nå for å få det lite nok, men paint funka fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå