Gå til innhold

Hvis du kunne spilt en Disney skurk, h en ville du ha vært da?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ursula. Vi har samme kroppsfasong, med unntak av tentaklene. 

Anonymkode: 36cc7...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Kan godt forstå dere som svarte Magica fra Tryll her - da jeg var 8 og fikk stifte bekjentskap med Andeby-universet, hadde jeg ikke hatt noe imot en Magica-parykk, og ville ha gitt svært mye for å få tak i tryllestaven hennes; bare et par velvalgte ord - og poff - man kan få tak i det meste man ønsker seg. Dette ville ha gitt uante muligheter med tanke på tilgang til leker og godteri. :tunge:

En annen Disney-skurk som også gjør det relativt bra, er Fetter Anton - kanskje ikke den mest sympatiske personligheten i Andeby, men i motsetning til Onkel Skrue, som sliter ut de psykiske helsen sin og bruker store ressurser for å forsvare pengebingen, er Fetter Anton rimelig miljøvennlig, og har ikke behov for så store materielle ressurser for å bli tilfreds; flaksen holder lenge.

Men hva som er skurk, er et relativ begrep; i Kvinneguidens øyne er Donald en typisk skurk; han mishandler nevøene sine med krenkende, fysiske oppdragelsesmetoder så stakkarene må løpe for harde livet, noe som ville gjøre ham til en erkeskurk i Barn og familie-kategorien; han liker seg best i hengekøyen, klarer ikke å holde på en fast jobb, og lever på kreditt, noe som ville gjøre ham til en typisk skurk i Dating- og Forbrukerkategorien  - og forholdet til Dolly er preget av manglende forståelse for feminismens verdier og behov, der Donalds egne behov kommer i første rekke. Dette ville gjøre ham til en skurk i de fleste kategorier her i forumet. Og da skal jeg ikke komme inn på påkledningen hans, og hvilke implikasjoner det ville føre til om man begynte å gå i matrosdress med nakent underliv i Oslo sentrum.

Så hvis man skulle velge blant alle skurker i Disney-universet, hadde jeg nok valgt den herlig politisk ukorrekte KG-skurken Donald Duck.

- Brian smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

301134609_10160574213630625_375250539084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudbrand Gråstein eller Rikerud. Ville elsket å være så rik 🤭

Eller Spøkelseskladden - så jeg kunne få oppleve hvordan det er å være høy og slank. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...
On 1/11/2023 at 1:13 AM, AnonymBruker said:

Ursula :tommelopp2:

Anonymkode: b963e...995

Det hadde jeg! :tommelopp2:

Anonymkode: b963e...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...