Gjest LoisLane Skrevet 20. april 2005 #1 Del Skrevet 20. april 2005 Uff, nå har jeg gjort en tabbe. Har sådd frø som egentlig skulle sås på friland. De vokser som bare rakkern! Det er lenge til faren for frost er over her, så jeg kan ikke ha dem ut ennå. Skjønner at jeg bør sette dem mørkt, men hvor kaldt bør det være der de står? Jeg kan vel ikke akkurat plage dem ihjel heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #2 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ville prøvd å plassert de lyst og kjølig, helst ikke over ti grader. Da vil de vokse sakte. Hadde vel kanskje vært litt redd for at de skulle visne hvis de ble plassert for mørkt? Hvis det er snøfritt der du bor, kan du jo likevel plante ut, men dekke med f.eks fiberduk for å holde frost ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 21. april 2005 #3 Del Skrevet 21. april 2005 Hva har du sådd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 21. april 2005 #4 Del Skrevet 21. april 2005 du kan evt sette dem ut om dagen og ta dem inn om natten. Jeg kjøpte blomster alt for tidlig i år og driver og har dem inn og ut om dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #5 Del Skrevet 21. april 2005 Du kan ikke bremse spirer på annen måte enn å sette dem lyst og kjølig. Står de mørkt vil de i verste fall dø. Kjølige rom bremser vekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 22. april 2005 #6 Del Skrevet 22. april 2005 Hva har du sådd? Malva. Får prøve å sette dem ut om dagen. har ikke så mange rom inne som er lyse og kjølige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå