AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Del Skrevet 16. april 2019 Hei! Jeg bor i utlandet, men harvært i Norge et par uker og begynte å se et par serier på HBO Nordic. Jeg lastet ned VPN så jeg kunne fortsette å se dem når jeg er hjemme igjen, men når jeg nå setter VPN i Norge, får jeg bare feilmelding. Har HBO Nordic begynt å sperre for VPN-bruk som Netflix gjør? Det er skikkelig irriterende, for jeg skal ikke til Norge igjen på flere måneder. Anonymkode: 36e5d...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #2 Del Skrevet 16. april 2019 Hvilken VPN bruker du?, gratis VPN-tjenester fungerer som regel ikke og er heller ikke sikre. Anonymkode: 2c954...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Del Skrevet 16. april 2019 Sett statisk ip og bruk vpn. Anonymkode: bf746...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Del Skrevet 16. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sett statisk ip og bruk vpn. Anonymkode: bf746...b27 Det er ikke noe vits i å sette IP`n til statisk, det virker bare på eget nettverk. Det er uansett leverandør som avgjør om du har statisk eller dynamisk IP ut på nettet. Anonymkode: 2c954...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå