Gjest Aurélie Skrevet 21. april 2005 #21 Skrevet 21. april 2005 Framtiden frister mer enn fortiden, så jeg ville gjerne sett hvordan ståa er med menneskeheten og Moder Jord i f.eks. år 2250.
Windy Skrevet 21. april 2005 #22 Skrevet 21. april 2005 Jeg ville reist flere tusen år inn i fremtiden. Er nysgjerrig på hvordan menneskene kan utvikle seg videre!
Pinocchio Skrevet 21. april 2005 #23 Skrevet 21. april 2005 Selv om jeg er ekstremt forelsket i 1700-tallets fattige romantikk, så betyr ikke det at jeg ikke vil se fremtiden. Jeg er også helt på grensen sulten når det gjelder ny informasjon om verdensrommet. Tanken på å se nye planeter med sjø, kyster og frodige kontinenter, kan bare sammenlignes med noe seksuelt.. Uansett hvor gammel jeg blir. Om jeg blir 50 eller 98, så vil det siste den unge sykepleieren høre fra meg være: alt jeg ikke får se. :-? Det er jeg nesten sikker på at vil være mine siste ord. Tror nesten også jeg ett sted på 2050-tallet vil holde ut noen år ekstra bare for å få med meg de ekstreme nyhetene vi vil få..
Sommerfugl Skrevet 21. april 2005 #24 Skrevet 21. april 2005 Har du vært der? Altså sett pyramidene. Nei, jeg har ikke vært der. Men jeg har veldig lyst.
sixx Skrevet 21. april 2005 #25 Skrevet 21. april 2005 Nei, jeg har ikke vært der. Men jeg har veldig lyst. Oki....jeg spurte fordi man etter å ha sett det utvilsomt vil undre seg stort over hvordan de har klart å bygge dem. De er vel verdt reisen. Eks.:Steinblokkene i Keops-pyramiden har en gjennomsnittsvekt på 2,5 tonn, den var opprinnelig litt over 146 meter høy og bestod av 2,5 millioner steinblokker. Tenk å få sett hvordan de fikk det til.:o
Superlammet Skrevet 22. april 2005 #27 Skrevet 22. april 2005 Hm, hvorfor så lite? Jeg ville dratt 500 år. Det hadde vært kult, det. Litt bedritent å reise frem i tid for å oppdage at jorda er en ødelagt, kald og oksygenløs planet da.... Liker helst å sikre fremferden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå